Big Hit Entertainment zorganizowało konferencję prasową 13 sierpnia, aby podzielić się planami firmy i zrewidować jej dotychczasowe wyniki w tym roku.

Prezes Bang Si Hyuk rozpoczął od ujawnienia, że firma odnotowała około 248,3 miliona dolarów (ok. 921,7 mln zł) skonsolidowanych przychodów i około 42 miliony dolarów (155,9 mln zł) zysku operacyjnego w pierwszej połowie 2020 roku, zgodnie z wstępnymi obliczeniami. W porównaniu z pierwszą połową ubiegłego roku, firma Big Hit odnotowała wzrost skonsolidowanych przychodów o 46,9% i zysku operacyjnego o 27,1%.

Przewodniczący wyjaśnił, że pomimo trudności związanych z pandemią COVID-19, takich jak zmiana harmonogramu światowej trasy koncertowej BTS, byli w stanie przezwyciężyć kryzys dzięki udanej sprzedaży albumów i muzyki oraz koncertom online.

Pomocne było również dodanie Pledis Entertainment do Big Hit Labels. Grupy pod agencjami w Big Hit Labels to BTS, TXT, GFRIEND, NU’EST i SEVENTEEN. W sumie te pięć grup stanowiło 40 procent całej sprzedaży albumów w pierwszej setce listy albumów Gaon. Sprzedaż „Map of the Soul: 7” BTS (4,26 miliona egzemplarzy) i „Heng:garæ” SEVENTEEN (1,2 miliona egzemplarzy) stanowiła 53 procent pierwszej dziesiątki.

Jak zapowiedziano na poprzedniej konferencji prasowej Big Hit, agencja planuje utworzenie nowej męskiej grupy składającej się z tegorocznych zwycięzców programu „I-LAND”, a także dziewczęcej grupy razem z Source Music w 2021 r. i kolejnej męskiej grupy w 2022 r.

Pod koniec konferencji Big Hit Entertainment ogłosiło, że BTS zorganizuje w październiku koncert zatytułowany „BTS Map of the Soul ON: E”, zarówno online, jak i offline. Przewodniczący Bang Si Hyuk poprosił fanów, aby czekali na nadchodzący anglojęzyczny singiel BTS „Dynamite” i ujawnił, że nowy album grupy ma się ukazać w czwartym kwartale tego roku.

Bang PD podzielił się również planami dotyczącymi TXT:

„TOMORROW x TOGETHER również planują powrócić tej jesieni. Proszę, wyczekujcie tego”.

Konferencja zakończyła się ogłoszeniami dotyczącymi zupełnie nowej mobilnej gry rytmicznej z udziałem wszystkich artystów Big Hit Labels, zwiastunem nowej gry „Netmarble” opartej na „BTS Universe” i nie tylko.

Poniżej możecie obejrzeć pełną wersję ‚Big Hit Corporate Briefing with the Community’:


Edytor: Sadosia

Źródło:(1) (2)

5 2 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

8 komentarzy
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
Martyna
Martyna
1 miesiąc temu

Ale się w tym roku dzieje 😲💜💜💜💜 BTS zaskakują na każdym kroku

CiociaPaulinka
1 miesiąc temu

Zobaczymy co BigHit pokaże. To trochę zabawne, bo do tej pory budowali imperium na jednym zespole, któremu udało się odnieść tak porażający sukces. Dopiero teraz firma zaczyna się „rozwijać” pod względem artystów i zespołów. To może być najlepszy ruch… Albo najgorszy. Nie mniej jednak wiemy, że sukcesu BTS nie powtórzy prawdopodobnie żaden inny zespół, bo takie rzeczy nie zwykły się powtarzać. Ja będę czekać na kolejne zespoły od BigHit, obserwować jak się rozwijają, jak BigHit staje się w końcu pełnoprawną wytwórnia muzyczną, a nie „agencją jednego zespołu”. Żebyśmy kiedyś mogli usłyszeć, że debiutuje jakaś nowa grupa z wytwórni, z której… Czytaj więcej »

yuesrt3
yuesrt3
1 miesiąc temu
Reply to  CiociaPaulinka

„że sukcesu BTS nie powtórzy prawdopodobnie żaden inny zespół, bo takie rzeczy nie zwykły się powtarzać” nie mow hop bo seventeen, stray kids, ateez z kazdym albumem zwiekszaja sprzedaz. 🙂

Ana
Ana
1 miesiąc temu
Reply to  yuesrt3

Nikt nie zaprzecza, że te zespoły nie odniosą sukcesu, ale zespoły na skalę BTS zdarzają się rzadko. Pewnie będziemy musieli poczekać kilka lub kilkanaście lat.

yuesrt3
yuesrt3
1 miesiąc temu
Reply to  Ana

„ale zespoły na skalę BTS zdarzają się rzadko. Pewnie będziemy musieli poczekać kilka lub kilkanaście lat.” jakie kilkanaście lat? BTS osiągnęli taka popularność w 4lata(w 2016 robili 700tysiecy na album i dopiero w 2018 przebili 1 milion)

yuesrt3
yuesrt3
1 miesiąc temu
Reply to  yuesrt3

*w 2017 przebili milion

Ana
Ana
1 miesiąc temu
Reply to  yuesrt3

Nie chodziło mi oto ile lat to zajmuje, tylko co ile czasu zdarzają się takie zespoły.

CiociaPaulinka
1 miesiąc temu
Reply to  yuesrt3

Dokładnie, Ana ma rację. Chodzi tu o to, że zespół który tak dynamicznie osiągnął taka wielką popularność (i nie mówię tu tylko o sprzedaży płyt z bądźmy szczerzy to jest niczym w porównaniu do kampanii anty-przemocowej, albo wystąpienia w ONZ) i ma tak wielki wpływ zarówno na społeczeństwo, gospodarkę, kulturę (kto wie, może na politykę również) nie zdarzy się raczej prędko. To nie jest kwestia wyświetleń, zebranych nagród na galach czy ilości sprzedanych albumów… To coś dużo więcej niż czysty biznes. Prawdopodobnie nikt nie spodziewał się takiego obrotu spraw, a ponieważ wyszło to w taki sposób… Wszyscy wiemy jak to… Czytaj więcej »