Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla poszczególnych idoli!

Rankingi zostały określone na podstawie analizy udziału konsumentów, relacji z mediami, interakcji i wskaźników świadomości społecznej 1.453 idoli, na podstawie dużych danych zebranych od 21 października do 21 listopada.

Jimin z BTS utrzymał się w tym miesiącu na szczycie listy z indeksem reputacji marki wynoszącym 9 463 655. Wysokie rangi frazy w analizie słów kluczowych Jimina obejmowały “BE”, “służba wojskowa” i “ARMY”, podczas gdy jego najwyższe rangi związane były z terminami “czarujący”, “pewny siebie” i “być razem”. Jego analiza pozytywności-negatywności wykazała wynik 81,06 procent pozytywnych reakcji.

Kang Daniel awansował na drugie miejsce w tym miesiącu z indeksem reputacji marki wynoszącym 7 491 445, a Hwasa z MAMAMOO zajęła trzecie miejsce z łącznym indeksem 6 421 285.

Ostatecznie, Jungkook i V z BTS zamykają pierwszą piątkę za listopad, odpowiednio na czwartym i piątym miejscu.

Sprawdź poniżej pierwszą trzydziestkę za ten miesiąc!

  1. Jimin z BTS
  2. Kang Daniel
  3. Hwasa z MAMAMOO
  4. Jungkook z BTS
  5. V z BTS
  6. Ha Sung Woon z HOTSHOT
  7. Baekhyun z EXO
  8. Jin z BTS
  9. Ong Seong Wu
  10. Taeyeon z Girls’ Generation
  11. Park Ji Hoon
  12. RM z BTS
  13. Taemin z SHINee
  14. J-Hope z BTS
  15. Cha Eun Woo z ASTRO
  16. Chaeyoung z TWICE
  17. Jihyo z TWICE
  18. Seulgi z Red Velvet
  19. Suga z BTS
  20. YoonA z Girls’ Generation
  21. Eunha z GFRIEND
  22. Nayeon z TWICE
  23. Kim Heechul z Super Junior
  24. Minhyun z NU’EST
  25. G-Dragon z BIGBANG
  26. Winter z aespa
  27. Karina z aespa
  28. Jeongyeon z TWICE
  29. Umji z GFRIEND
  30. Jennie z BLACKPINK

Źródło: 1

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

1 Komentarz
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Magda
Magda
1 miesiąc temu

Aaa Jimin 😍😍