Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla poszczególnych członków grup męskich!
Rankingi zostały ustalone na podstawie analizy udziału konsumentów, zasięgu mediów, komunikacji i wskaźników świadomości społeczności 703 członków grupy idoli, przy użyciu danych zebranych od 19 stycznia do 18 lutego.
Jimin z BTS wspiął się z powrotem na szczyt listy w tym miesiącu z indeksem reputacji marki wynoszącym 7 258 554, co oznacza skromny wzrost o 1,23% jego wyniku od stycznia.
Wysokie wyrażenia w jego analizie słów kluczowych obejmowały „Instagram”, „dyplom honorowy” i „operacja wyrostka robaczkowego”, podczas gdy jego najwyższe terminy pokrewne obejmowały „wyzdrowienie”, „powrót” i „przekroczenie”. Jego analiza pozytywności-negatywności wykazała wynik 85,61% pozytywnych reakcji.
Kang Daniel z Wanna One awansował na drugie miejsce z indeksem reputacji marki wynoszącym 7 071 135, co oznacza 31,98% wzrost jego wyniku od zeszłego miesiąca.
Tymczasem Lee Junho z 2PM zajął trzecie miejsce z indeksem reputacji marki wynoszącym 4 741 167.
Ostatecznie BTS zdobyli kolejne trzy miejsca na liście, a V, Jin i Jungkook zajęli odpowiednio czwarte, piąte i szóste miejsce.
Sprawdźcie 30 najlepszych w tym miesiącu poniżej!
- Jimin z BTS
- Kang Daniel z Wanna One
- Lee Junho z 2PM
- V z BTS
- Jin z BTS
- Jungkook z BTS
- Cha Eun Woo z ASTRO
- Suga z BTS
- Lee Seung Hoon z WINNER
- Kim Heechul z Super Junior
- RM z BTS
- G-Dragon z BIGBANG
- Kyuhyun z Super Junior
- Choi Siwon z Super Junior
- Song Mino z WINNER
- J-Hope z BTS
- Kim Jae Hwan z Wanna One
- Park Ji Hoon z Wanna One
- Chansung z 2PM
- Jaehyun z NCT
- Key z SHINee
- Mark z NCT
- Ong Seong Wu z Wanna One
- Jungwoo z NCT
- Kim Woo Seok z UP10TION
- Ha Sung Woon z Wanna One
- Kang Seung Yoon z WINNER
- Minho z SHINee
- Changmin z TVXQ
- Rowoon z SF9
Źródło: (1)
Edytor: D