spot_img

Najnowsze newsy

Agencja ONF ujawniała prywatne informacje grupy na tajnych czatach z fanami

Anonimowy post o tajnych czatach

4 lipca fan ONF ujawnił, że agencja WM Entertainment oraz agencja organizująca trasy koncertowe, J&B Entertainment, publikowały informacje o członkach zespołu, spoilery nowego albumu oraz oszustach na fanach. Osoba ta opublikowała screenshoty z tajnego czatu by naświetlić sytuację.

„Ujawniam publicznie szczegóły dotyczące kontrowersyjnej agencji J&B, w tym sposób, w jaki zapewnia ona „korzyści niewielkiej grupie osób”, oraz informacje o milczeniu WM Entertainment, mimo że wiedziała o tym wszystkim.”

@neugaebi136

„3 kwietnia agencja koncertowa ONF, J&B Entertainment, wysłała osobiste wiadomości do fanów, którzy wydali dużo pieniędzy na wydarzenia podczas trasy po Kanadzie i zasugerowała utworzenie grupowego czatu dla tych, którzy mieli wziąć udział w kolejnej trasie.

Następnego dnia utworzono grupowy czat z CEO J&B i dziesięcioma fanami. Opublikuję zawartość grupowego czatu, aby uniknąć dalszych szkód z ich strony.”

@neugaebi136

„Dyrektor generalny popisał się i wykorzystał swoją władzę, wzbudzając ciekawość fanów, którzy przybyli wyłącznie po to, by wziąć udział w kolejnej trasie koncertowej.”

@neugaebi136

„Później usłyszałem historie o tym, że w marcu, podczas trasy koncertowej, ujawniono wybranym fanom prywatne harmonogramy i informacje o hotelach członków zespołu.”

@neugaebi136

„Dyrektor generalny agencji obnosił się ze swoją władzą, porównując ją do zarabiania marnych pieniędzy, i wykorzystywał rzeczy takie jak używane i podpisane koszulki członków, aby eksploatować czyste serca fanów.

To sprawia, że ​​zastanawiamy się, czy zostało to potwierdzone przez agencję, ponieważ wykorzystują swoją pozycję dyrektora generalnego jako jedyny powód, dla którego mogą obdarowywać fanów koszulkami z autografami.”

@neugaebi136

„Ustanowili również priorytet dla członków na czacie, pozwalając im kupować bilety platynowe i wyższego poziomu bez żadnych ograniczeń. Otworzyli również oddzielny formularz Google dla dziesięciu osób.”

@neugaebi136

„Ciągle też kłócą się z fanami na swoich oficjalnych kontach. Zablokowali i ostrzegli fanów, którzy składali oświadczenia, które ich rozwścieczyły, grożąc im, że nie będą mogli oglądać grupy.”

@neugaebi136

„Agencja pozostawiła niepotrzebnie niegrzeczne komentarze fanom, którzy byli po prostu ciekawi cen. Powiedzieli fanowi: „Nie kupuj biletu, jeśli nie masz pieniędzy”. Czy to jest właściwy sposób odpowiedzi?”

@neugaebi136

„Dyrektor generalny J&B obnosił się ze swoją przyjaźnią z wiceprezesem generalnym WM Entertainment i zdradził informacje o powrocie grupy. Chociaż mogą mówić o swojej bliskiej przyjaźni z agencją, uważamy, że przekraczają granicę, dając spoilery o pełnym albumie.”

@neugaebi136

„Kontynuowali, mówiąc, że podnieśli grupę i że nie ma już zysku, gdy trasa się kończy. Mówili również o tym, że członkowie nie byli dobrzy w języku angielskim i często ich krytykowali.”

@neugaebi136

„Powiedzieli fanom, że mogą kupować tylko w wonach koreańskich i podkreślili, że zwroty będą niemożliwe. Wyraźnie dali do zrozumienia, że ​​jeśli nie zamierzają kupować, nie mają powodu, aby być na czacie.”

@neugaebi136

„Zamieszczali zdjęcia fanów, których nie było na czacie, i oznaczali ludzi na czarnej liście.”

@neugaebi136

„Myślę, że oni też wiedzieli, że to co robią jest w pewnym sensie złe, ponieważ wielokrotnie podkreślali, że nie wolno im rozmawiać o tym, co dzieje się na czacie, nigdzie indziej.

Jednak wyśmiewali innych fanów, którzy nie zostali zaproszeni na czat.”

@neugaebi136

„Dodatkowo, oto więcej zrzutów ekranu innych ofiar. J&B ignorowało fanów, jakby byli CEO agencji, powodując wiele szkód.”

@neugaebi136

„Cicho zgłosiłem tę sytuację WM, bojąc się, że J&B wyrządzi krzywdę innym. Jednak WM udostępnił ten e-mail J&B i zaczął mnie nękać.”

@neugaebi136

„Następnie określili osobę, która wysłała e-maila i wyrzucili ją z czatu. Wysłano e-mail z groźbą pozwu o zniesławienie wraz z danymi osobowymi osoby, która wysłała e-maila. Jedyne, co otrzymano od WM to milczenie.

Po raz kolejny stwierdzam, że zamieszczona treść nie ma na celu zniesławienia, ale jest udostępniana dla dobra publicznego i udostępniania informacji”.

Odpowiedzi fanów z kolejnymi historiami

Po ujawnieniu tych nielegalnych działań agencji wielu fanów zaczęło publikować swoje historie z J&B.

„5 września nasza grupa wysłała e-mail i 7-stronnicowy dokument do WM z obawami, takimi jak J&B publikujące hotel ONF na swoim publicznym koncie na Instagramie. Nigdy nie uzyskaliśmy odpowiedzi, a posty są nadal dostępne.”

„JNB wysłał do mnie, przypadkowego fana, wiadomość prywatną w Boże Narodzenie rano, ujawniając słabą sprzedaż biletów na koncert „Be Here Now” w Kanadzie i pytając, jak uratować trasę”

„Poniżej znajdują się zrzuty ekranu wszystkich publicznych postów z Insta i X – wszystkie te notatki i obrazy zostały udostępnione bezpośrednio WM i możemy jedynie założyć, że zostały przekazane w całości również do J&B. Nigdy nie otrzymaliśmy odpowiedzi ani żadnych działań ze strony agencji.”

„J&B poprosiło mnie o zaprojektowanie plakatów dla każdego miasta i dobrowolnie się zgodziłem, myśląc, że fajnie, że mogę popracować nad poprawą projektowania. Lubiłam tworzyć plakaty, ale dlaczego firma nakłada na fanów odpowiedzialność za promowanie trasy jako darmowej siły roboczej?”

Odpowiedź J&B Entertainment

Po powstałej burzy w Internecie CEO J&B Entertainment, Jacky Yoo, opublikował oficjalne oświadczenie na social mediach agencji.

„Jestem dyrektorem generalnym J&B Entertainment, Jacky Yoo, który organizuje trasę koncertową ONF w Ameryce Północnej. Po pierwsze, szczerze przepraszam ONF i ich fanów. Podczas sprzedaży biletów na trasę koncertową ONF w Ameryce Północnej przeprowadziłem czat grupowy KakaoTalk z kilkoma fanami i sprzedałem bilety do Kanady i Ameryki Północnej z dodatkowymi korzyściami. Z powodu moich głupich działań i nierozsądnych słów szczerze przepraszam za wyrządzenie szkody członkom ONF, fanom i WM Entertainment.

Od teraz obiecuję, że nigdy nie będę komunikował się z fanami indywidualnie ani nie będę udzielał korzyści bez zgody WM Entertainment. Ponadto, podczas moich indywidualnych działań pojawił się problem i otrzymałem od WM Entertainment polecenie naprawienia problemu dotyczącego sprzedaży biletów w Ameryce Północnej i Kanadzie. Jednak spowodowałem ciągłe problemy, źle komunikując się z fanami i zostałem odkryty podczas dyskusji na temat harmonogramu trasy, co stworzyło nieporozumienie, że J&B Entertainment było zamieszane w ogromną część problemu. Nie obwiniam nikogo ani nie usprawiedliwiam tego wszystkiego, co się wydarzyło z powodu mojej nieostrożności, i zastanawiam się nad swoimi działaniami.

Anulujemy bilety w Ameryce Północnej dla tych, którzy otrzymali korzyści niepotwierdzone przez WM Entertainment. Ponadto zapewnimy 100% anulowanie/zwrot pieniędzy dla tych, którzy chcą otrzymać zwrot pieniędzy. Jeszcze raz przepraszamy za wyrządzenie krzywdy ONF i fanom ONF.”


Źródło: (1), (2), (3)

Moderator: MiTien

Edytor: ECHo

Najnowsze newsy

Warte twojej uwagi