Na podstawie niedawno opublikowanego raportu finansowego High UP Entertainment, internauci odkryli, że agencja osiągnęła pierwszy zysk dopiero w zeszłym roku!
Zgodnie ze sprawozdaniem finansowym agencji za 2021 rok, odnotowano sprzedaż w wysokości 4,627,000,000 KRW oraz zysk operacyjny w wysokości -1,363,000,000 KRW. Następnie odnotowano zysk netto w wysokości -1,645,000,000 KRW po dodaniu różnych kosztów.

W 2022 roku odnotowano sprzedaż w wysokości 10,217,000,000 KRW (~ $7.7 million USD), zysk operacyjny 1,250,000,000 KRW (~ $945,000 USD), i zysk netto 882 mln KRW (~ $667,000 USD).
Zespół STAYC zadebiutował w listopadzie 2020 roku debiutanckim utworem „So Bad” i zyskał sławę hitem „ASAP” z 2021 roku. Jednak mimo popularności utworu, grupa nie osiągnęła w tym roku zysku ze względu na ograniczenia nałożone podczas pandemii COVID-19.
W rezultacie zespół zarobił dla High UP Entertainment po raz pierwszy od debiutu w 2022 roku. Przyczniły się do tego utwory takie jak „Run2U” i „Beautiful Monster„.

Internauci komentowali:
„Myślałem, że już im zapłacono”.
„Teddy Bear” też spisał sie dobrze w tym roku, więc w 2023 roku powinni zarobic więcej”.
„STAYC tak bardzo przypomina mi Apink”.
„W dzisiejszych czasach wielkie agencje próbują zgnieść wszystko pieniędzmi…ale STAYC udało się przetrwać i zdobyć fanów. Mam nadzieję, że uda im się to utrzymać”.
Tymczasem uważa się, że członkinie STAYC przygotowują się do letniego powrotu w sierpniu.
Źródło: (1)
Moderator: MiTien
Edytor: D