Doojoon z Highlight weźmie udział jako pierwszy sponsor zagranicznej kampanii sojuszniczej dzieci na rzecz International Relief o nazwie „Be My Friend”, opracowanej przez organizację pozarządową Korea Food for the Hungry International (KFHI).
KFHI to zagraniczny projekt sojuszu dzieci, który ma na celu wspieranie dzieci w 37 biedniejszych regionach na całym świecie, w tym w Ghanie, Boliwii i Ekwadorze. To projekt sponsorski, w ramach którego koreańskie osoby łączą się z dzieckiem, które mogą sponsorować.
Yoon Doo Joon weźmie udział w kampanii jako pierwszy sponsor. Promując swój udział w kampanii za pomocą zdjęć i filmów, Yoon Doo Joon napisał również wiadomość powitalną, która zostanie dołączona do pakietu bransoletek, który zostanie przekazany również uczestnikom.
Od swojego debiutu w 2009 roku, Yoon Doo Joon nawiązał współpracę z Korea Food for the Hungry International, sponsorując projekt edukacyjny dla dzieci w Zambii w 2012 roku. W październiku ubiegłego roku przekazał 10,2 mln KRW (~ 8 765 USD) wraz z członkami Highlight z okazji dziesiątej rocznicy debiutu.
Yoon Doo Joon powiedział:
„To dobra okazja, aby wspierać marzenia dzieci. To wykracza poza materialistyczne sponsorowanie, ale także wspiera je emocjonalnie. Chcę być 'przyjacielem nadziei’, który łączy przyjaźnie z niewinnymi dziećmi.”
W międzyczasie Yoon Doo Joon zakończył w kwietniu obowiązkową służbę wojskową. W lipcu wydał swój pierwszy singiel „Day Break” i zyskał wiele sympatii fanów i internautów, gdy występował w telewizji.
Źródło: 1
Edytor: Bella