Jin z BTS ma promować Seul na całym świecie w ramach nowej kampanii Seulskiej Organizacji Turystycznej.
21 sierpnia Seulska Organizacja Turystyczna ogłosiła rozpoczęcie nowej kampanii „Feel Soul Good” z udziałem Jina. Ujawniono również oficjalny plakat kampanii, który przedstawia Jina obok kultowych zabytków Seulu, takich jak Pałac Gyeongbokgung, Wieża Namsan i Wieża Lotte. Hasło „Poczuj swoją własną duszę w Seulu” dodaje urzekającego akcentu.
Kampania obejmie serię treści, począwszy od zwiastuna 26 sierpnia, a następnie oficjalnego wydania wideo od 29 sierpnia do 16 września.
W międzyczasie Jin aktywnie angażował się w różne działania od czasu zakończenia służby wojskowej, w tym występy w programach telewizyjnych takich jak „It’s Fortunate If You’re Well Rested” i „Is This Right?!”. Przygotowuje się również do wydania solowego albumu jeszcze w tym roku.
Źródło: (1)
Edytor: YuliaNa