Jungkook weźmie udział w nowej kampanii wiosennej kolekcji Calvina Kleina 2023. Sesja fotograficzna wykonana przez Park Jong Ha podbiła serca fanów z całego świata.
.jpg)
Początki luksusowej marki odzieżowej
Calvin Klein założyciel marki, urodził się w 1942 roku w Nowym Jorku. Od początku jego pasją była moda i rysowanie. Ukończył High School of Art and Design, a następnie studiował projektowanie w Fashion Institute of Technology na Manhattanie.
W 1968 roku Calvin Klein otworzył własną firmę, w której początkowo sprzedawał płaszcze i sukienki damskie. Tworząc odzież inspirował się oryginalnym stylem nowojorskiej młodzieży. Marka szybko zyskała popularność, dzięki nowatorstwu i przełamywaniu obowiązujących norm obyczajowych.
Jungkook ambasadorem Calvina Kleina
Na przestrzeni lat ambasadorami marki byli m.in Justin Bieber, Kendall Jenner, Son Heung Min, Jennie, Michael Bakari Jordan, Aaron Taylor-Johnson czy Shawn Mendes.
28 marca bieżącego roku na oficjalnym profilu marki pojawił się zwiastun, w którym wystąpił koreański piosenkarz – Jungkook. Wieść ta rozniosła się wśród fanów, w ekspresowym tempie, dzięki czemu frazy takie jak #Jungkook, #JUNGKOOKxCALVINKLEIN czy #POPCULTURESENSATIONJUNGKOOK zaczęły trendować w aż ponad 167 krajach, w tym także w Polsce.
Fani zachwyceni są sesją zdjęciową, na co wskazują ich komentarze: „Wow! Wygląda niesamowicie!”, „Nadaje się na modela, jego ciało jest idealne.”, „Nie mogę doczekać się kolejnych zdjęć”.
Jonathan Bottomley, globalny dyrektor ds. marketingu w firmie Calvin Klein, powiedział:
„Jesteśmy dumni z tego, że potrafimy zidentyfikować globalnie istotne talenty, których wpływ kulturowy i wartości są zbieżne z naszymi. Jung Kook to jeden z najpopularniejszych artystów na świecie, posiada rzadką umiejętność łączenia się z międzynarodową publicznością zarówno poprzez swoją muzykę, jak i styl. Jesteśmy szczęśliwi i podekscytowani, że dołączył do zespołu Calvina Kleina”.
Jungkook komentując swoją nową rolę, powiedział, że jest niesamowicie podekscytowany i jest od dawna fanem tej marki.
„Jestem fanem Calvina Kleina od dawna i cieszę się, że zostałem ich najnowszym światowym ambasadorem. To partnerstwo jest wyjątkowe, ponieważ dziedzictwo i wartości marki Calvin Klein rezonują ze mną. Moja muzyka to sposób, w jaki komunikuję się z moimi fanami na całym świecie, a to partnerstwo postrzegam jako okazję do nawiązania z nimi kontaktu w nowy sposób. Jestem niesamowicie podekscytowany, że ludzie zobaczą mnie z nowej strony w tej pierwszej kampanii dla marki”.

Źródło: opracowanie własne, (1)
Moderator: Grazia
Edytor: D