Kai z EXO łączy siły z UNICEF, aby stać się wirtualnym Mikołajem dla dzieci w potrzebie w te Boże Narodzenie.
Kampania umożliwia uczestnikom wybór niezbędnych artykułów, takich jak gotowe do użycia artykuły spożywcze, suplementy diety, pakiety szczepień, koce i inne, które można podarować potrzebującym dzieciom na całym świecie za pośrednictwem platformy internetowej. Kampania będzie trwała do 31 grudnia.
UNICEF stwierdził:
„Kai poświęcił swój czas i wysiłki w środku napiętego harmonogramu, aby zachęcić innych do przyłączenia się do kampanii. Chcemy mu za to podziękować. Prosimy również, aby więcej Mikołajów dołączyło do nas, ponieważ dzieci przeżywają w tym roku trudne zimy, zwłaszcza z powodu COVID-19”.
Kai wyjaśnił:
„Ten rok, który był trudny również dla dzieci, dobiega końca. Poproszono mnie o udział w tej kampanii, ponieważ mam nadzieję, że wszystkie dzieci na całym świecie będą miały przynajmniej wyjątkowe święta. Proszę, dołączcie do nas, aby dać ciepłe światło ich zimie.”
Zobacz Kai’a w promocyjnym filmie poniżej!
Źródło: 1