Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla wszystkich grup idoli!
Rankingi zostały ustalone na podstawie analizy zasięgu medialnego gwiazd, udziału konsumentów, interakcji i wskaźników świadomości społeczności, przy użyciu dużych danych zebranych od 1 stycznia do 1 lutego.
BTS znalazło się na szczycie listy w tym miesiącu z indeksem reputacji marki wynoszącym 10 642 584. Wysokie wyrażenia w rankingu w analizie słów kluczowych grupy obejmowały „Billboard”, „YouTube” i „odrodzenie”, podczas gdy ich najwyższe terminy to „przekraczać”, „rozpoznać” i „zdiagnozować”. Analiza pozytywności-negatywności wykazała wynik 69,08% pozytywnych reakcji.
Tymczasem BLACKPINK zajęło drugie miejsce w rankingu, ze wskaźnikiem reputacji marki na poziomie 7 994 048.
TWICE zajęło trzecie miejsce na liście, z indeksem reputacji marki na poziomie 3 568 043, podczas gdy Red Velvet uplasowało się na bliskiej, czwartej pozycji z indeksem 3 107 234, a SEVENTEEN zamknęło się w pierwszej piątce z łącznym wynikiem 3 005 967.
Sprawdźcie 30 najlepszych w tym miesiącu poniżej!
- BTS
- BLACKPINK
- TWICE
- Red Velvet
- SEVENTEEN
- 2PM
- Wanna One
- aespa
- NCT
- Oh My Girl
- THE BOYZ
- IVE
- Kep1er
- ASTRO
- Girls’ Generation
- Lovelyz
- MAMAMOO
- MONSTA X
- APRIL
- EXO
- Highlight
- Apink
- fromis_9
- Super Junior
- ENHYPEN
- SHINee
- SF9
- Stray Kids
- BTOB
- WJSN
Źródło: (1)
Edytor: Mania