Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla debiutujących grup idoli!
Rankingi zostały ustalone poprzez analizę indeksów uczestnictwa konsumentów, relacji z mediami, interakcji i świadomości społeczności różnych debiutujących grup idoli, przy użyciu dużych danych zebranych od 3 listopada do 3 grudnia. W rankingu wzięto pod uwagę tylko idoli, którzy zadebiutowali w 2023 roku lub później.
TWS znaleźli się na szczycie listy ze wskaźnikiem reputacji marki wynoszącym 1 960 986, co oznacza wzrost wyniku o 41,29% od listopada.
QWER utrzymały drugie miejsce z 1 545 693 punktami, co oznacza wzrost wyniku o 23,27% w porównaniu z zeszłym miesiącem.
ILLIT uplasowały się na trzeciej pozycji z 1 447 686 punktami i 37,86% wzrostem od listopada.
Sprawdźcie pierwszą 30-tkę tego miesiąca poniżej!
- TWS
- QWER
- ILLIT
- BABYMONSTER
- RIIZE
- tripleS
- MEOVV
- izna
- ZEROBASEONE
- BOYNEXTDOOR
- KISS OF LIFE
- KATSEYE
- SAY MY NAME
- UNIS
- YOUNG POSSE
- NOWADAYS
- Candy Shop
- Burvey
- RESCENE
- The Wind
- ARTMS
- BADVILLAIN
- Big Ocean
- NEXZ
- ODD YOUTH
- NiziU
- HORI7ON
- Geenius
- FANTASY BOYS
- 8TURN
Źródło: (1)
Edytor: Grazia