Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla debiutujących grup idoli!
Rankingi zostały ustalone poprzez analizę indeksów uczestnictwa konsumentów, relacji z mediami, interakcji i świadomości społeczności różnych debiutujących grup idoli, przy użyciu dużych danych zebranych od 5 października do 5 listopada. W rankingu wzięto pod uwagę tylko idoli, którzy zadebiutowali w 2023 roku lub później.
TWS znaleźli się na szczycie listy ze wskaźnikiem reputacji marki wynoszącym 1 387 910, co oznacza wzrost wyniku o 10,65% od października.
QWER wskoczyły na drugie miejsce z 1 253 903 punktami i wzrostem wyniku o 47,06% w porównaniu z zeszłym miesiącem.
BABYMONSTER uplasowały się na trzeciej pozycji po odnotowaniu wzrostu o 114,92%, co dało łączny wynik w listopadzie wynoszący 1 211 113 punktów.
Sprawdźcie pierwszą 30-tkę tego miesiąca poniżej!
- TWS
- QWER
- BABYMONSTER
- tripleS
- ILLIT
- MEOVV
- RIIZE
- ZEROBASEONE
- EVNNE
- BOYNEXTDOOR
- KATSEYE
- KISS OF LIFE
- RESCENE
- UNIS
- The Wind
- HORI7ON
- POW
- SAY MY NAME
- NOWADAYS
- ARTMS
- DXMON
- Candy Shop
- YOUNG POSSE
- L5ST
- SPIA
- MADEIN
- Geenius
- xikers
- FANTASY BOYS
- 8TURN
Źródło: (1)
Edytor: Grazia