Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla idolek!
Rankingi zostały ustalone na podstawie analizy zasięgu medialnego piosenkarek, udziału konsumentów, interakcji i wskaźników świadomości społeczności, przy użyciu dużych danych zebranych od 19 października do 19 listopada.
Minji z NewJeans utrzymała swoje miejsce na szczycie listy z 4 794 152 punktami.
Hanni z NewJeans podobnie utrzymała drugą pozycję ze wskaźnikiem reputacji marki na poziomie 4 098 518.
Taeyeon z Girls’ Generation uplasowała się na trzecim miejscu z 3 951 474 punktami.
Sprawdźcie pierwszą trzydziestkę tego miesiąca poniżej!
- Minji (NewJeans)
- Hanni (NewJeans)
- Taeyeon (Girls’ Generation)
- Jisoo (BLACKPINK)
- Haerin (NewJeans)
- Jennie (BLACKPINK)
- Danielle (NewJeans)
- Jang Won Young (IVE)
- Lisa (BLACKPINK)
- Winter (aespa)
- Nayeon (TWICE)
- Mina (TWICE)
- Rosé (BLACKPINK)
- Karina (aespa)
- Wendy (Red Velvet)
- Joy (Red Velvet)
- Seulgi (Red Velvet)
- Sojin (Girl’s Day)
- An Yu Jin (IVE)
- Kim Chaewon (LE SSERAFIM)
- Giselle (aespa)
- Irene (Red Velvet)
- Hyein (NewJeans)
- YoonA (Girls’ Generation)
- Kazuha (LE SSERAFIM)
- Hyoyeon (Girls’ Generation)
- Miyeon ((G)I-DLE)
- Gaeul (IVE)
- Jihyo (TWICE)
- Yeri (Red Velvet)
Źródło: (1)
Moderator: KM
Edytor: ECHo