Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla idolek!
Rankingi zostały ustalone na podstawie analizy zasięgu medialnego piosenkarek, udziału konsumentów, interakcji i wskaźników świadomości społeczności, przy użyciu dużych danych zebranych od 19 października do 19 listopada.
Minji z NewJeans znalazła się w tym miesiącu na szczycie listy z3 662 286 punktami.
Hanni z NewJeans wspięła się na drugie miejsce ze wskaźnikiem reputacji marki wynoszącym 2 507 384.
Natomiast Jennie z BLACKPINK zajęła trzecią pozycję z 2 433 938 punktami.
Sprawdźcie pierwszą trzydziestkę tego miesiąca poniżej!
- Minji (NewJeans)
- Hanni (NewJeans)
- Jennie (BLACKPINK)
- Karina (aespa)
- Jisoo (BLACKPINK)
- Taeyeon (Girls’ Generation)
- Haerin (NewJeans)
- Winter (aespa)
- Joy (Red Velvet)
- Danielle (NewJeans)
- YoonA (Girls’ Generation)
- Wendy (Red Velvet)
- Irene (Red Velvet)
- Lisa (BLACKPINK)
- Kim Chaewon (LE SSERAFIM)
- Rosé (BLACKPINK)
- Mimi (OH MY GIRL)
- Jang Won Young (IVE)
- Seulgi (Red Velvet)
- Miyeon ((G)I-DLE)
- Rei (IVE)
- Jeewon (cignature)
- Gaeul (IVE)
- Nayeon (TWICE)
- Kazuha (LE SSERAFIM)
- An Yu Jin (IVE)
- Yeoreum (WJSN)
- Hyein (NewJeans)
- Seohyun (Girls’ Generation)
- Jihyo (TWICE)
Źródło: (1)
Moderator: MiTien
Edytor: ECHo