Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla idolek!
Rankingi zostały ustalone na podstawie analizy zasięgu medialnego piosenkarek, udziału konsumentów, interakcji i wskaźników świadomości społeczności, przy użyciu dużych danych zebranych od 15 września do 15 października.
Jennie z BLACKPINK znalazła się w tym miesiącu na szczycie listy po tym, jak od września odnotowała ogromny wzrost o 131,95%, co dało jej łączny wynik 4 540 423 punktów.
Minji z NewJeans zajęła drugie miejsce ze wskaźnikiem reputacji marki na poziomie 3 710 377, podczas gdy jej koleżanka z zespołu Hanni utrzymała trzecią pozycję z 2 965 429 punktami.
Sprawdźcie pierwszą trzydziestkę tego miesiąca poniżej!
- Jennie (BLACKPINK)
- Minji (NewJeans)
- Hanni (NewJeans)
- Rosé (BLACKPINK)
- Haerin (NewJeans)
- Jisoo (BLACKPINK)
- Jang Won Young (IVE)
- Mimi (OH MY GIRL)
- Hwasa (MAMAMOO)
- Danielle (NewJeans)
- Lisa (BLACKPINK)
- Sojin (Girl’s Day)
- Hyein (NewJeans)
- Nayeon (TWICE)
- Taeyeon (Girls’ Generation)
- An Yu Jin (IVE)
- Yeoreum (WJSN)
- Sana (TWICE)
- Miyeon (G)I-DLE
- Gaeul (IVE)
- Wendy (Red Velvet)
- Jihyo (TWICE)
- YoonA (Girls’ Generation)
- Karina (aespa)
- Liz (IVE)
- Hani (EXID)
- Arin (OH MY GIRL)
- Haein (LABOUM)
- Dahyun (TWICE)
- Seulgi (Red Velvet)
Źródło: (1)
Moderator: KM
Edytor: Koshi