spot_img

Najnowsze newsy

Ranking reputacji marki idolek – październik

Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla idolek!

Rankingi zostały ustalone na podstawie analizy zasięgu medialnego piosenkarek, udziału konsumentów, interakcji i wskaźników świadomości społeczności, przy użyciu dużych danych zebranych od 15 września do 15 października.

Jennie z BLACKPINK znalazła się w tym miesiącu na szczycie listy po tym, jak od września odnotowała ogromny wzrost o 131,95%, co dało jej łączny wynik 4 540 423 punktów.

Minji z NewJeans zajęła drugie miejsce ze wskaźnikiem reputacji marki na poziomie 3 710 377, podczas gdy jej koleżanka z zespołu Hanni utrzymała trzecią pozycję z 2 965 429 punktami.

Sprawdźcie pierwszą trzydziestkę tego miesiąca poniżej!

  1. Jennie (BLACKPINK)
  2. Minji (NewJeans)
  3. Hanni (NewJeans)
  4. Rosé (BLACKPINK)
  5. Haerin (NewJeans)
  6. Jisoo (BLACKPINK)
  7. Jang Won Young (IVE)
  8. Mimi (OH MY GIRL)
  9. Hwasa (MAMAMOO)
  10. Danielle (NewJeans)
  11. Lisa (BLACKPINK)
  12. Sojin (Girl’s Day)
  13. Hyein (NewJeans)
  14. Nayeon (TWICE)
  15. Taeyeon (Girls’ Generation)
  16. An Yu Jin (IVE)
  17. Yeoreum (WJSN)
  18. Sana (TWICE)
  19. Miyeon (G)I-DLE
  20. Gaeul (IVE)
  21. Wendy (Red Velvet)
  22. Jihyo (TWICE)
  23. YoonA (Girls’ Generation)
  24. Karina (aespa)
  25. Liz (IVE)
  26. Hani (EXID)
  27. Arin (OH MY GIRL)
  28. Haein (LABOUM)
  29. Dahyun (TWICE)
  30. Seulgi (Red Velvet)

Źródło: (1)

Moderator: KM

Edytor: Koshi

Najnowsze newsy

Warte twojej uwagi