Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla wszystkich idoli!
Rankingi zostały określone poprzez analizę udziału konsumentów, relacji z mediami, interakcji i indeksów społeczności idoli i idolek, przy użyciu dużych danych zebranych od 24 lipca do 24 sierpnia.
Minji z NewJeans znalazła się na szczycie listy z 4 616 273 punktami, co oznacza imponujący wzrost wyniku o 124,30% od lipca.
Jungkook z BTS uplasował się na drugiej pozycji ze wskaźnikiem reputacji marki na poziomie 4 415 051.
Hanni z NewJeans awansowała na trzecie miejsce z 4 032 937 punktami i ogromnym wzrostem wyniku o 171,75% w porównaniu z zeszłym miesiącem.
Sprawdźcie 30 najlepszych w tym miesiącu!
- Minji (NewJeans)
- Jungkook (BTS)
- Hanni (NewJeans)
- Haerin (NewJeans)
- Jimin (BTS)
- Jisoo (BLACKPINK)
- V (BTS)
- Hyein (NewJeans)
- Danielle (NewJeans)
- Kang Daniel (Wanna One)
- Mimi (OH MY GIRL)
- Winter (aespa)
- Arin (OH MY GIRL)
- YoonA (Girls’ Generation)
- Juyeon (THE BOYZ)
- YooA (OH MY GIRL)
- Jeongyeon (TWICE)
- Lisa (BLACKPINK)
- Rosé (BLACKPINK)
- Seulgi (Red Velvet)
- Kyuhyun (Super Junior)
- Jin (BTS)
- Hong Eunchae (LE SSERAFIM)
- Taeyeon (Girls’ Generation)
- Jaehyun (NCT)
- Wendy (Red Velvet)
- Mingyu (SEVENTEEN)
- An Yu Jin (IVE)
- Kim Heechul (Super Junior)
- Jinni (NMIXX)
Źródło: (1)
Moderator: MiTien
Edytor: Grazia