Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla idoli i idolek!
Rankingi zostały ustalone na podstawie analizy zasięgu medialnego piosenkarzy, udziału konsumentów, interakcji i wskaźników świadomości społeczności, przy użyciu dużych danych zebranych od 22 maja do 22 czerwca.
Jimin z BTS utrzymał swoje miejsce na szczycie listy z 5 590 865 punktami, co oznacza 18,20% wzrost wyniku od kwietnia (ostatnia publikacja rankingu). Najwyżej notowanymi frazami w analizie słów kluczonych były „10. rocznica”, „FACE” i „ARMY”, a najwyżej notawane teminy pokrewne zawierały słowa takie jak „rekord”, „szczęście” i „ujawnienie”.
Jungkook z BTS awansował na drugą pozycję w z indeksem reputacji marki na poziomie 4 031 592, co oznacza imponujący wzrost wyniku o 124,07%.
Jisoo z BLACKPINK zajęła trzecie miejsce 3 508 791 z punktami.
Sprawdźcie pierwszą trzydziestkę tego miesiąca poniżej!
- Jimin (BTS)
- Jungkook (BTS)
- Jisoo (BLACKPINK)
- RM (BTS)
- Jennie (BLACKPINK)
- V (BTS)
- Danielle (NewJeans)
- G-Dragon (BIGBANG)
- Cha Eun Woo (ASTRO)
- Lisa (BLACKPINK)
- Kang Daniel (Wanna One)
- Jin (BTS)
- Minji (NewJeans)
- Rosé (BLACKPINK)
- Jun (SEVENTEEN)
- Karina (aespa)
- Taeyeon (Girls’ Generation)
- Suga (BTS)
- An Yu Jin (IVE)
- YoonA (Girls’ Generation)
- Seulgi (Red Velvet)
- Mimi (Oh My Girl)
- Rei (IVE)
- Hanni (NewJeans)
- Winter (aespa)
- Haerin (NewJeans)
- Nayeon (TWICE)
- J-Hope (BTS)
- Park Ji Hoon (Wanna One)
- Onew (SHINee)
Źródło: (1)
Moderator: KM
Edytor: GR