Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla idoli!
Rankingi zostały ustalone na podstawie analizy zasięgu medialnego piosenkarzy, udziału konsumentów, interakcji i wskaźników świadomości społeczności, przy użyciu dużych danych zebranych od 17 stycznia do 17 lutego.
Wonbin z RIIZE znalazł się na szczycie listy z 3 877 998 punktami.
Cha Eun Woo z ASTRO zajął drugie miejsce w tym miesiącu ze wskaźnikiem reputacji marki na poziomie 3 428 356, co oznacza wzrost wyniku o 2,46% od stycznia.
Anton z RIIZE zadebiutował na trzeciej pozycji z 3 184 452 punktami.
Sprawdźcie pierwszą trzydziestkę tego miesiąca poniżej!
- Wonbin (RIIZE)
- Cha Eun Woo (ASTRO)
- Anton (RIIZE)
- Sungchan (RIIZE)
- Kyuhyun (Super Junior)
- Sohee (RIIZE)
- Lee Gikwang (Highlight)
- Eunseok (RIIZE)
- Park Ji Hoon (Wanna One)
- Jimin (BTS)
- Shotaro (RIIZE)
- Kang Daniel (Wanna One)
- Baekhyun (EXO)
- Wonwoo (SEVENTEEN)
- Mingyu (SEVENTEEN)
- Jeonghan (SEVENTEEN)
- Eric (THE BOYZ)
- Jungkook (BTS)
- V (BTS)
- Kim Heechul (Super Junior)
- Hwang Minhyun (NU’EST i Wanna One)
- Changmin (TVXQ)
- Joshua (SEVENTEEN)
- S.Coups (SEVENTEEN)
- RM (BTS)
- Kim Jae Hwan (Wanna One)
- Juyeon (THE BOYZ)
- Yunho (TVXQ)
- Key (SHINee)
- DK (SEVENTEEN)
Źródło: (1)
Moderator: MiTien
Edytor: Grazia
riiize kings