Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla idoli!
Rankingi zostały ustalone na podstawie analizy zasięgu medialnego piosenkarzy, udziału konsumentów, interakcji i wskaźników świadomości społeczności, przy użyciu dużych danych zebranych od 16 lutego do 16 marca.
Cha Eun Woo z ASTRO znalazł się na szczycie listy z 3 970 495 punktami, co oznacza wzrost jego wyniku o 15,81% od lutego.
Drugie miejsce na liście zajął Wonbin z RIIZE, którego wskaźnik reputacji marki w marcu wyniósł 2 608 431.
Jeonghan z SEVENTEEN awansował na trzecie miejsce z 2 227 294 punktami i 43,59% wzroście.
Sprawdźcie pierwszą trzydziestkę tego miesiąca poniżej!
- Cha Eun Woo (ASTRO)
- Wonbin (RIIZE)
- Jeonghan (SEVENTEEN)
- Wonwoo (SEVENTEEN)
- Jimin (BTS)
- Kyuhyun (Super Junior)
- Sungchan (RIIZE)
- Taehyun (TXT)
- Kang Daniel (Wanna One)
- Baekhyun (EXO)
- Jin (BTS)
- Kim Heechul (Super Junior)
- Park Ji Hoon (Wanna One)
- Hwang Minhyun (NU’EST i Wanna One)
- Lee Gikwang (HIGHLIGHT)
- Jungkook (BTS)
- V (BTS)
- Suga (BTS)
- RM (BTS)
- Mingyu (SEVENTEEN)
- Key (SHINee)
- J-Hope (BTS)
- Song Mino (WINNER)
- Juyeon (THE BOYZ)
- S.Coups (SEVENTEEN)
- Kim Jae Hwan (Wanna One)
- Hoshi (SEVENTEEN)
- Shotaro (RIIZE)
- Sohee (RIIZE)
- Mark (NCT)
Źródło: (1)
Moderator: MiTien
Edytor: ECHo