spot_img

Najnowsze newsy

Ranking reputacji marki idoli – marzec

Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla idoli!

Rankingi zostały ustalone na podstawie analizy zasięgu medialnego piosenkarzy, udziału konsumentów, interakcji i wskaźników świadomości społeczności, przy użyciu dużych danych zebranych od 16 lutego do 16 marca.

Cha Eun Woo z ASTRO znalazł się na szczycie listy z 3 970 495 punktami, co oznacza wzrost jego wyniku o 15,81% od lutego.

Drugie miejsce na liście zajął Wonbin z RIIZE, którego wskaźnik reputacji marki w marcu wyniósł 2 608 431.

Jeonghan z SEVENTEEN awansował na trzecie miejsce z 2 227 294 punktami i 43,59% wzroście.

Sprawdźcie pierwszą trzydziestkę tego miesiąca poniżej!

  1. Cha Eun Woo (ASTRO)
  2. Wonbin (RIIZE)
  3. Jeonghan (SEVENTEEN)
  4. Wonwoo (SEVENTEEN)
  5. Jimin (BTS)
  6. Kyuhyun (Super Junior)
  7. Sungchan (RIIZE)
  8. Taehyun (TXT)
  9. Kang Daniel (Wanna One)
  10. Baekhyun (EXO)
  11. Jin (BTS)
  12. Kim Heechul (Super Junior)
  13. Park Ji Hoon (Wanna One)
  14. Hwang Minhyun (NU’EST i Wanna One)
  15. Lee Gikwang (HIGHLIGHT)
  16. Jungkook (BTS)
  17. V (BTS)
  18. Suga (BTS)
  19. RM (BTS)
  20. Mingyu (SEVENTEEN)
  21. Key (SHINee)
  22. J-Hope (BTS)
  23. Song Mino (WINNER)
  24. Juyeon (THE BOYZ)
  25. S.Coups (SEVENTEEN)
  26. Kim Jae Hwan (Wanna One)
  27. Hoshi (SEVENTEEN)
  28. Shotaro (RIIZE)
  29. Sohee (RIIZE)
  30. Mark (NCT)

Źródło: (1)

Moderator: MiTien

Edytor: ECHo

Najnowsze newsy

Warte twojej uwagi