Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił kwietniowe rankingi reputacji marek męskich grup idoli!
Rankingi zostały opracowane na podstawie analizy uczestnictwa konsumentów, relacji w mediach, interakcji i indeksów społeczności różnych grup idoli, przy użyciu dużych danych zebranych od 9 marca do 9 kwietnia.
BTS znaleźli się na szczycie listy po raz 47. z rzędu z indeksem reputacji marki wynoszącym 13 032 735, co oznacza wzrost wyniku o 11,35% od marca. W analizie słów kluczowych BTS na pierwszym miejscu znalazły się takie frazy, jak „magazyn Time„, „modele okładki” i „nagroda Grammy„, a wśród słów pokrewnych – „wybrani„, „wpływowi” i „niewypał„. Analiza pozytywności-negatywności reakcji grupy wykazała wynik 85,46% pozytywnych reakcji.
BIGBANG awansował na drugie miejsce w rankingu po tym, jak odnotował oszałamiający wzrost wskaźnika reputacji marki o 847,13 procent od zeszłego miesiąca. Łączny wynik grupy za kwiecień wyniósł 7 655 526 punktów.
Tymczasem SEVENTEEN zajęli trzecie miejsce z wynikiem 3 264 715.
EXO utrzymali się na czwartym miejscu z wynikiem 2 718 934, a NCT zakończyli pierwszą piątkę z łącznym wynikiem 2 694 839.
Sprawdź 30 najlepszych w tym miesiącu poniżej!
- BTS
- BIGBANG
- SEVENTEEN
- EXO
- NCT
- Stray Kids
- BTOB
- Super Junior
- THE BOYZ
- MONSTA X
- SHINee
- TREASURE
- ASTRO
- Wanna One
- NU’EST
- 2PM
- ENHYPEN
- TXT
- INFINITE
- WINNER
- SF9
- ATEEZ
- PENTAGON
- TAN
- VIXX
- TVXQ
- WEi
- Highlight
- CRAVITY
- Block B
źródło: 1
Edytor: D