spot_img

Najnowsze newsy

Ranking reputacji marki męskich grup – kwiecień

Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił kwietniowe rankingi reputacji marek męskich grup idoli!

Rankingi zostały opracowane na podstawie analizy uczestnictwa konsumentów, relacji w mediach, interakcji i indeksów społeczności różnych grup idoli, przy użyciu dużych danych zebranych od 9 marca do 9 kwietnia.

BTS znaleźli się na szczycie listy po raz 47. z rzędu z indeksem reputacji marki wynoszącym 13 032 735, co oznacza wzrost wyniku o 11,35% od marca. W analizie słów kluczowych BTS na pierwszym miejscu znalazły się takie frazy, jak „magazyn Time„, „modele okładki” i „nagroda Grammy„, a wśród słów pokrewnych – „wybrani„, „wpływowi” i „niewypał„. Analiza pozytywności-negatywności reakcji grupy wykazała wynik 85,46% pozytywnych reakcji.

BIGBANG awansował na drugie miejsce w rankingu po tym, jak odnotował oszałamiający wzrost wskaźnika reputacji marki o 847,13 procent od zeszłego miesiąca. Łączny wynik grupy za kwiecień wyniósł 7 655 526 punktów.

Tymczasem SEVENTEEN zajęli trzecie miejsce z wynikiem 3 264 715.

EXO utrzymali się na czwartym miejscu z wynikiem 2 718 934, a NCT zakończyli pierwszą piątkę z łącznym wynikiem 2 694 839.

Sprawdź 30 najlepszych w tym miesiącu poniżej!

  1. BTS
  2. BIGBANG
  3. SEVENTEEN
  4. EXO
  5. NCT
  6. Stray Kids
  7. BTOB
  8. Super Junior
  9. THE BOYZ
  10. MONSTA X
  11. SHINee
  12. TREASURE
  13. ASTRO
  14. Wanna One
  15. NU’EST
  16. 2PM
  17. ENHYPEN
  18. TXT
  19. INFINITE
  20. WINNER
  21. SF9
  22. ATEEZ
  23. PENTAGON
  24. TAN
  25. VIXX
  26. TVXQ
  27. WEi
  28. Highlight
  29. CRAVITY
  30. Block B

źródło: 1

Edytor: D

Najnowsze newsy

Warte twojej uwagi