Koreański Instytut Badań Biznesowych ujawnił styczniowe rankingi reputacji marek męskich grup idoli!
Rankingi zostały ustalone na podstawie analizy udziału konsumentów, relacji z mediami, interakcji i indeksów społeczności różnych grup męskich, przy użyciu dużych danych zebranych od 11 grudnia 2024 r. do 11 stycznia 2025 r.
SEVENTEEN znaleźli się na szczycie listy z indeksem reputacji marki wynoszącym 8 366 546, co oznacza wzrost wyniku o 37,02% od grudnia.
BTS awansowali na drugie miejsce z indeksem reputacji marki wynoszącym 6 856 676, co oznacza 51,24-procentowy wzrost ich wyniku od zeszłego miesiąca.
Tymczasem BIGBANG zajęli trzecie miejsce w tym miesiącu z indeksem reputacji marki wynoszącym 4 442 349.
NCT uplasowali się na czwartym miejscu z indeksem reputacji marki wynoszącym 4 247 847, co oznacza 72,31-procentowy wzrost ich wyniku od grudnia.
Wreszcie, Stray Kids zamknęli pierwszą piątkę z indeksem reputacji marki wynoszącym 3 696 264, co oznacza 45,52% wzrost ich wyniku od zeszłego miesiąca.
Poniżej znajduje się lista 30 najlepszych marek w tym miesiącu!
- SEVENTEEN
- BTS
- BIGBANG
- NCT
- Stray Kids
- ENHYPEN
- TWS
- THE BOYZ
- SHINee
- EXO
- ATEEZ
- INFINITE
- Super Junior
- BTOB
- ASTRO
- BOYNEXTDOOR
- MONSTA X
- ZEROBASEONE
- TREASURE
- HIGHLIGHT
- RIIZE
- TVXQ
- TXT
- Wanna One
- CRAVITY
- 2PM
- GOT7
- VIXX
- PENTAGON
- ONEUS
Źródło: 1
Edytor: tamka