spot_img

Najnowsze newsy

Ranking reputacji marki męskich grup – styczeń

Koreański Instytut Badań Biznesowych ujawnił styczniowe rankingi reputacji marek męskich grup idoli!

Rankingi zostały ustalone na podstawie analizy udziału konsumentów, relacji z mediami, interakcji i indeksów społeczności różnych grup męskich, przy użyciu dużych danych zebranych od 11 grudnia 2024 r. do 11 stycznia 2025 r.

SEVENTEEN znaleźli się na szczycie listy z indeksem reputacji marki wynoszącym 8 366 546, co oznacza wzrost wyniku o 37,02% od grudnia.

BTS awansowali na drugie miejsce z indeksem reputacji marki wynoszącym 6 856 676, co oznacza 51,24-procentowy wzrost ich wyniku od zeszłego miesiąca.

Tymczasem BIGBANG zajęli trzecie miejsce w tym miesiącu z indeksem reputacji marki wynoszącym 4 442 349.

NCT uplasowali się na czwartym miejscu z indeksem reputacji marki wynoszącym 4 247 847, co oznacza 72,31-procentowy wzrost ich wyniku od grudnia.

Wreszcie, Stray Kids zamknęli pierwszą piątkę z indeksem reputacji marki wynoszącym 3 696 264, co oznacza 45,52% wzrost ich wyniku od zeszłego miesiąca.

Poniżej znajduje się lista 30 najlepszych marek w tym miesiącu!

  1. SEVENTEEN
  2. BTS
  3. BIGBANG
  4. NCT
  5. Stray Kids
  6. ENHYPEN
  7. TWS
  8. THE BOYZ
  9. SHINee
  10. EXO
  11. ATEEZ
  12. INFINITE
  13. Super Junior
  14. BTOB
  15. ASTRO
  16. BOYNEXTDOOR
  17. MONSTA X
  18. ZEROBASEONE
  19. TREASURE
  20. HIGHLIGHT
  21. RIIZE
  22. TVXQ
  23. TXT
  24. Wanna One
  25. CRAVITY
  26. 2PM
  27. GOT7
  28. VIXX
  29. PENTAGON
  30. ONEUS

Źródło: 1

Edytor: tamka

Najnowsze newsy

Warte twojej uwagi