spot_img

Najnowsze newsy

Ranking reputacji marki rookie grup – czerwiec

Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla debiutujących grup idoli!

Rankingi zostały ustalone poprzez analizę indeksów uczestnictwa konsumentów, relacji z mediami, interakcji i świadomości społeczności różnych debiutujących grup idoli, przy użyciu dużych danych zebranych od 8 maja do 8 czerwca. W rankingu wzięto pod uwagę tylko idoli, którzy zadebiutowali w 2022 roku lub później.

NewJeans znalazł się na szczycie listy drugi miesiąc z rzędu z 3 795 700 punktami. Najwyżej notowane frazy w analizie słów kluczowych to „Danielle”, „Coca-Cola” i „spotkanie z fanami”, a najwyżej notowane terminy pokrewne to „osiągać”, „wyprzedać się” i „wybrane”. Analiza pozytywności-negatywności wykazała 83,05% pozytywnych reakcji.

FIFTY FIFTY uplasowały się na drugim miejscu z indeksem reputacji marki na poziomie 3 472 584, co oznacza wzrost ich wyniku o 21,56% od maja.

LE SSERAFIM zajęły trzecią pozycję z 2 723 057 punktami.

Sprawdź pierwszą 30-tkę tego miesiąca poniżej!

  1. NewJeans
  2. FIFTY FIFTY
  3. LE SSERAFIM
  4. H1-KEY
  5. BOYNEXTDOOR
  6. The Wind
  7. NMIXX
  8. Kep1er
  9. tripleS
  10. ARTBEAT
  11. CLASS:y
  12. IRRIS
  13. YOUNITE
  14. TEMPEST
  15. NINE.i
  16. CSR
  17. mimiirose
  18. LIMELIGHT
  19. ABLUE
  20. xikers
  21. DIGNITY
  22. Girls’ World
  23. &TEAM
  24. AIMERS
  25. PRIMROSE
  26. Daydream
  27. 8TURN
  28. Lapillus
  29. TRENDZ
  30. BLACK LEVEL


Źródło: (1)

Moderator: MiTien

Edytor: Grazia

Najnowsze newsy

Warte twojej uwagi