Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla debiutujących grup idoli!
Rankingi zostały ustalone poprzez analizę indeksów uczestnictwa konsumentów, relacji z mediami, interakcji i świadomości społeczności różnych debiutujących grup idoli, przy użyciu dużych danych zebranych od 8 maja do 8 czerwca. W rankingu wzięto pod uwagę tylko idoli, którzy zadebiutowali w 2022 roku lub później.
NewJeans znalazł się na szczycie listy drugi miesiąc z rzędu z 3 795 700 punktami. Najwyżej notowane frazy w analizie słów kluczowych to „Danielle”, „Coca-Cola” i „spotkanie z fanami”, a najwyżej notowane terminy pokrewne to „osiągać”, „wyprzedać się” i „wybrane”. Analiza pozytywności-negatywności wykazała 83,05% pozytywnych reakcji.
FIFTY FIFTY uplasowały się na drugim miejscu z indeksem reputacji marki na poziomie 3 472 584, co oznacza wzrost ich wyniku o 21,56% od maja.
LE SSERAFIM zajęły trzecią pozycję z 2 723 057 punktami.
Sprawdź pierwszą 30-tkę tego miesiąca poniżej!
- NewJeans
- FIFTY FIFTY
- LE SSERAFIM
- H1-KEY
- BOYNEXTDOOR
- The Wind
- NMIXX
- Kep1er
- tripleS
- ARTBEAT
- CLASS:y
- IRRIS
- YOUNITE
- TEMPEST
- NINE.i
- CSR
- mimiirose
- LIMELIGHT
- ABLUE
- xikers
- DIGNITY
- Girls’ World
- &TEAM
- AIMERS
- PRIMROSE
- Daydream
- 8TURN
- Lapillus
- TRENDZ
- BLACK LEVEL
Źródło: (1)
Moderator: MiTien
Edytor: Grazia