Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla debiutujących grup idoli!
Rankingi zostały ustalone poprzez analizę indeksów uczestnictwa konsumentów, relacji z mediami, interakcji i świadomości społeczności różnych debiutujących grup idoli, przy użyciu dużych danych zebranych od 2 października do 2 listopada. W rankingu wzięto pod uwagę tylko idoli, którzy zadebiutowali w 2022 roku lub później.
NewJeans znalazły się na szczycie listy siódmy miesiąc z rzędu, osiągając 3 782 258 punktów.
ZEROBASEONE awansowali na drugie miejsce ze wskaźnikiem reputacji marki wynoszącym 1 655 018, co oznacza wzrost wyniku o 24,56% od października.
RIIZE wspięli się na trzecią pozycję z 1 351 756 punktami i wzrostem wyniku o 64,36% w porównaniu z zeszłym miesiącem.
Sprawdźcie pierwszą 30-tkę tego miesiąca poniżej!
- NewJeans
- ZEROBASEONE
- RIIZE
- LE SSERAFIM
- NMIXX
- H1-KEY
- BOYNEXTDOOR
- PLAVE
- Kep1er
- EVNNE
- tripleS
- FANTASY BOYS
- TEMPEST
- ARTBEAT
- CSR
- CLASS:y
- &TEAM
- YOUNITE
- NINE.i
- IRRIS
- Girls’ World
- The Wind
- n.SSign
- We;Na
- ABLUE
- Queenz Eye
- mimiirose
- ADYA
- xikers
- 8TURN
Źródło: (1)
Moderator: KM
Edytor: ECHo