Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla debiutujących grup idoli!
Rankingi zostały ustalone poprzez analizę indeksów uczestnictwa konsumentów, relacji z mediami, interakcji i świadomości społeczności różnych debiutujących grup idoli, przy użyciu dużych danych zebranych od 3 września do 3 października. W rankingu wzięto pod uwagę tylko idoli, którzy zadebiutowali w 2022 roku lub później.
NewJeans znalazły się na szczycie listy szósty miesiąc z rzędu, zdobywając 4 367 463 punktów.
LE SSERAFIM utrzymały drugą pozycję ze wskaźnikiem reputacji marki na poziomie 1 389 556, podczas gdy ZEROBASEONE uplasowali się na trzecim miejscu z 1 328 695 punktami.
Sprawdźcie pierwszą 30-tkę tego miesiąca poniżej!
- NewJeans
- LE SSERAFIM
- ZEROBASEONE
- BOYNEXTDOOR
- H1-KEY
- RIIZE
- PLAVE
- EVNNE
- NMIXX
- FANTASY BOYS
- Kep1er
- tripleS
- The Wind
- xikers
- CLASS:y
- mimiirose
- TEMPEST
- &TEAM
- Queenz Eye
- We;Na
- ADYA
- ARTBEAT
- n.SSign
- CSR
- NINE.i
- X:IN
- YOUNITE
- LIMELIGHT
- TRENDZ
- Girls’ World
Źródło: (1)
Moderator: KM
Edytor: ECHo