Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla debiutujących grup idoli!
Rankingi zostały ustalone poprzez analizę indeksów uczestnictwa konsumentów, relacji z mediami, interakcji i świadomości społeczności różnych debiutujących grup idoli, przy użyciu dużych danych zebranych od 5 sierpnia do 5 września. W rankingu wzięto pod uwagę tylko idoli, którzy zadebiutowali w 2022 roku lub później.
NewJeans znalazły się na szczycie listy piąty miesiąc z rzędu z 7 488 673 punktami, co oznacza wzrost wyniku o 11,23% od sierpnia.
LE SSERAFIM utrzymały drugą pozycję ze wskaźnikiem reputacji marki na poziomie 2 572 983.
Natomiast ZEROBASEONE uplasowali się na trzeciej pozycji z łącznym wynikiem 2 152 729 punktów.
Sprawdźcie pierwszą 30-tkę tego miesiąca poniżej!
- NewJeans
- LE SSERAFIM
- ZEROBASEONE
- H1-KEY
- NMIXX
- tripleS
- The Wind
- NINE.i
- BOYNEXTDOOR
- xikers
- Kep1er
- CSR
- CLASS:y
- IRRIS
- ARTBEAT
- ADYA
- n.SSign
- YOUNITE
- TEMPEST
- &TEAM
- LIMELIGHT
- mimiirose
- ABLUE
- Queenz Eye
- PRIMROSE
- ILY:1
- 8TURN
- Lapillus
- TAN
- We;Na
Źródło: (1)
Moderator: KM
Edytor: ECHo