spot_img

Najnowsze newsy

Ranking reputacji marki żeńskich grup – czerwiec

Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla żeńskich grup idolek!

Rankingi zostały ustalone poprzez analizę udziału konsumentów, zasięgu mediów, interakcji i indeksów społeczności różnych grup dziewczęcych, przy użyciu big data zebranych od 11 maja do 11 czerwca.

BLACKPINK kontynuują swoje panowanie na szczycie listy w tym miesiącu z 6 532 714 punktami. Najwyżej notowane frazy w analizie słów kluczowych to „Jennie”, „globalny koncert” i „gra mobilna”,  a najwyżej notowane terminy pokrewne to „osiągać”, „seksowne” i „zdiagnozować”. Analiza pozytywności-negatywności wykazała wynik 85,07%t pozytywnych reakcji.

(G)I-DLE wspięły się na drugie miejsce po 52,89% wzroście wskaźnika reputacji marki od ostatniego miesiąca, osiągając łączny wynik 4 506 615 punktów.

Tymczasem NewJeans zajęły trzecią pozycję z indeksem reputacji marki na poziomie 4 462 729.

Sprawdź pierwszą trzydziestkę tego miesiąca poniżej!

  1. BLACKPINK
  2. (G)I-DLE
  3. NewJeans
  4. aespa
  5. TWICE
  6. FIFTY FIFTY
  7. IVE
  8. LE SSERAFIM
  9. Girls’ Generation
  10. Red Velvet
  11. H1-KEY
  12. Oh My Girl
  13. Apink
  14. fromis_9
  15. MAMAMOO
  16. ALICE
  17. Girl’s Day
  18. WJSN
  19. APRIL
  20. NMIXX
  21. Dreamcatcher
  22. ITZY
  23. STAYC
  24. EXID
  25. cignature
  26. Rocket Punch
  27. Kep1er
  28. LABOUM
  29. Ladies’ Code
  30. f(x)

 


Źródło: (1)

Moderator: MiTien

Edytor: Koshi

Najnowsze newsy

Warte twojej uwagi