Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla żeńskich grup idolek!
Rankingi zostały ustalone poprzez analizę udziału konsumentów, zasięgu mediów, interakcji i indeksów społeczności różnych grup dziewczęcych, przy użyciu big data zebranych od 11 maja do 11 czerwca.
BLACKPINK kontynuują swoje panowanie na szczycie listy w tym miesiącu z 6 532 714 punktami. Najwyżej notowane frazy w analizie słów kluczowych to „Jennie”, „globalny koncert” i „gra mobilna”, a najwyżej notowane terminy pokrewne to „osiągać”, „seksowne” i „zdiagnozować”. Analiza pozytywności-negatywności wykazała wynik 85,07%t pozytywnych reakcji.
(G)I-DLE wspięły się na drugie miejsce po 52,89% wzroście wskaźnika reputacji marki od ostatniego miesiąca, osiągając łączny wynik 4 506 615 punktów.
Tymczasem NewJeans zajęły trzecią pozycję z indeksem reputacji marki na poziomie 4 462 729.
Sprawdź pierwszą trzydziestkę tego miesiąca poniżej!
- BLACKPINK
- (G)I-DLE
- NewJeans
- aespa
- TWICE
- FIFTY FIFTY
- IVE
- LE SSERAFIM
- Girls’ Generation
- Red Velvet
- H1-KEY
- Oh My Girl
- Apink
- fromis_9
- MAMAMOO
- ALICE
- Girl’s Day
- WJSN
- APRIL
- NMIXX
- Dreamcatcher
- ITZY
- STAYC
- EXID
- cignature
- Rocket Punch
- Kep1er
- LABOUM
- Ladies’ Code
- f(x)
Źródło: (1)
Moderator: MiTien
Edytor: Koshi