Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marek dla żeńskich grup!
Rankingi zostały ustalone na podstawie analizy udziału konsumentów, relacji w mediach, interakcji i wskaźników społecznościowych różnych grup dziewcząt, przy użyciu dużych danych zebranych od 9 września do 9 października.
BLACKPINK znalazło się na szczycie listy już piąty miesiąc z rzędu z indeksem reputacji marki wynoszącym 7 170 250, co oznacza wzrost wyniku o 14,58% od września. Wysokie wyrażenia w ich analizie słów kluczowych obejmowały „Shut Down”, „koncert” i „YouTube”, podczas gdy ich najwyżej oceniane terminy to „zdecydowanie”, „osiągnąć” i „długi okres”. Analiza pozytywności-negatywności wykazała wynik 89,83% pozytywnych reakcji.
Girls’ Generation wspięło się na drugie miejsce w rankingu z indeksem reputacji marki wynoszącym 4 267 366, podczas gdy IVE uplasowało się na trzecim miejscu z łącznym indeksem 4 143 670.
TWICE zajęło blisko czwartą pozycję z indeksem reputacji marki na poziomie 4 049 033, a NewJeans zamknąło pierwszą piątkę z łącznym indeksem 3 165 030 za październik.
Sprawdźcie 30 najlepszych w tym miesiącu poniżej!
- BLACKPINK
- Girls’ Generation
- IVE
- TWICE
- NewJeans
- Red Velvet
- Oh My Girl
- ITZY
- aespa
- NMIXX
- (G)I-DLE
- MAMAMOO
- LE SSERAFIM
- EXID
- fromis_9
- Apink
- DIA
- LOONA
- ALICE
- Girl’s Day
- Brave Girls
- cignature
- WJSN
- APRIL
- MOMOLAND
- STAYC
- Dreamcatcher
- Kep1er
- Ladies’ Code
- Brown Eyed Girls
Źródło: (1)
Edytor: Grazia



