SEVENTEEN nawiązało współpracę z Koreańską Narodową Komisją ds. UNESCO!
26 stycznia agencja grupy Pledis Entertainment, poinformowała, że zespół rozpoczął nową akcję charytatywną #GoingTogether dla uczniów znajdujących się w trudnej sytuacji w regionach Afryki i Azji. Na potrzeby tego wydarzenia SEVENTEEN uruchomiło specjalną czcionkę przedstawiającą „Bongbong”, 6-letnią postać opartą na lightsticku grupy, co ma symbolizować „znaczenie umiejętności czytania i pisania oraz radość z nauki”.
Z okazji Międzynarodowego Dnia Edukacji 24 stycznia czcionka ta zostanie podarowana darczyńcom, którzy od 28 lutego przekażą ponad 1700 wonów (około 1,40 USD). Cały dochód ze sprzedaży czcionek zostanie przekazany na Global Village Education Sharing Project na rzecz kształcenia dzieci i młodzieży znajdujących się w niekorzystnej sytuacji w różnych regionach Afryki i Azji.




W sierpniu ubiegłego roku SEVENTEEN podpisało umowę biznesową z Koreańską Komisją Narodową ds. UNESCO. To zbliżające się wydarzenie charytatywne jest częścią globalnej kampanii UNESCO #GoingTogether, której celem jest rozpowszechnianie informacji o znaczeniu edukacji.
Żeby dowiedzieć się więcej o kampanii i sposobie przekazywania darowizn kliknij tutaj!
Źródło: (1)
Moderator: MiTien
Edytor: D



