SM Entertainment stworzyło strategiczną współpracę z LG U+, jedną z największych koreańskich firm telefonicznych. Firmy mają połączyć swoje siły przy tworzeniu kontentu dla wirtualnej artystki, Naevis.
LG U+ ma dostarczyć swoją technologię AI, ixi-GEN. Technologia ta pozwoli na tworzenie kontentu dla Naevis, w tym teledyski, krótkie filmiki i zdjęcia. Pierwsze wyniki tej technologii można zobaczyć w zwiastunie Naevis „The Birth of Naevis”, który został wydany 23 sierpnia.
Nową współpracę tak komentuje Tak Young Jun, jeden z dyrektorów SM Entertainment:
„Dzięki kreatywnej synergii jest to kamień milowy w treściach zorientowanych na przyszłość oraz w innowacjach technologicznych.”
O nowym partnerstwie wypowiedział się także Jung Soo Heon, wiceprezes działu konsumenta LG U+:
„Naszym celem innowacji cyfrowych jest zapewnienie klientom nowych przyjemnych doświadczeń. Współpraca z SM Ent, wiodącą agencją K-pop, zapewni nowe doświadczenia nie tylko naszym krajowym odbiorcom, ale także globalnym fanom K-popu.”
Naevis ma zadebiutować już 10 września. Po debiucie SM Entertainment planuje wydanie różnego rodzaju kontentu, jak muzyka, webtoony czy merch, a także chce rozpocząć różne współprace.
Źródło: 1
Edytor: Grazia