Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla idolek!
Rankingi zostały określone poprzez analizę udziału konsumentów, relacji z mediami, interakcji i indeksów społeczności idolek, przy użyciu dużych danych zebranych od 19 lutego do 19 marca.
Minji z NewJeans obroniła swoją pozycję na szczycie listy w tym miesiącu z 5 061 658 punktami, co oznacza 4,0% wzrost jej wyniku od lutego.
Najwyżej notowane frazy w jej analizie słów kluczowych to „milionowa sprzedawczyni”, „Ditto” i „Billboard”, a najwyżej notowane terminy pokrewne to „szykowna”, „urocza” i „niewinna”. Analiza pozytywności-negatywności wykazała wynik 86,70% pozytywnych reakcji.
Jisoo z BLACKPINK awansowała w tym miesiącu na drugie miejsce z 4 902 969 punktami, co oznacza wzrost jej wyniku o 44,15% od zeszłego miesiąca.
Tymczasem Jennie z BLACKPINK zajęła trzecie miejsce z indeksem reputacji marki na poziomie 4 423 131.
Kolejno na czwartej i piątej pozycji uplasowała się Hanni i Haerin z NewJeans.
Sprawdźcie 30 najlepszych w tym miesiącu!
- Minji z NewJeans
- Jisoo z BLACKPINK
- Jennie z BLACKPINK
- Hanni z NewJeans
- Haerin z NewJeans
- Taeyeon z Girls’ Generation
- Nayeon z TWICE
- Mina z TWICE
- Karina z aespa
- Danielle z NewJeans
- Hyein z NewJeans
- Joy z Red Velvet
- Rosé z BLACKPINK
- Winter z aespa
- Kim Chaewon z LE SSERAFIM
- Liz z IVE
- Lisa z BLACKPINK
- Kazuha z LE SSERAFIM
- Seulgi z Red Velvet
- Dahyun z TWICE
- Jihyo z TWICE
- YoonA z Girls’ Generation
- YooA z Oh My Girl
- Rei z IVE
- Gaeul z IVE
- Leeseo z IVE
- Jiwoo z NMIXX
- Jang Won Young z IVE
- Arin z Oh My Girl
- Hyeri z Girl’s Day
Źródło: (1)
Moderator: MiTien
Edytor: Koshi