Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla poszczególnych członków grup męskich!
Rankingi zostały ustalone na podstawie analizy udziału konsumentów, zasięgu mediów, komunikacji i wskaźników świadomości społeczności 703 członków grupy idoli, przy użyciu danych zebranych od 14 kwietnia do 14 maja.
Jimin z BTS utrzymywał się na szczycie listy już czwarty miesiąc z rzędu z indeksem reputacji marki wynoszącym 6 229 539. Wysokie wyrażenia w jego analizie słów kluczowych obejmowały „OST”, „With You” i „Our Blues”, podczas gdy jego najwyższe wyrażenia pokrewne to „rekord”, „ustanowić nowy rekord” i „dominować”. Analiza pozytywności-negatywności wykazała wynik 82,79% pozytywnych reakcji.
Suga z BTS zajął drugie miejsce, po odnotowaniu oszałamiającego 177,68% wzrostu od kwietnia. Jego łączny wynik za maj to 6 185 304.
Tymczasem Kang Daniel z Wanna One utrzymał swoją pozycję na trzecim miejscu z indeksem reputacji marki wynoszącym 4 915 114.
Wreszcie Jungkook i V z BTS zamknęli pierwszą piątkę, zajmując odpowiednio czwarte i piąte miejsce.
Sprawdźcie 30 najlepszych w tym miesiącu poniżej!
- Jimin z BTS
- Suga z BTS
- Kang Daniel z Wanna One
- Jungkook z BTS
- V z BTS
- G-Dragon z BIGBANG
- Jin z BTS
- Cha Eun Woo z ASTRO
- Song Mino z WINNER
- Kang Seung Yoon z WINNER
- Choi Siwon z Super Junior
- Park Ji Hoon z Wanna One
- RM z BTS
- Ha Sung Woon z Wanna One
- Kim Jae Hwan z Wanna One
- Taeyang z BIGBANG
- J-Hope z BTS
- Yoon Doojoon z Highlight
- Heechul z Super Junior
- Lee Junho z 2PM
- U-Kwon z Black B
- Kyuhyun z Super Junior
- Ong Seong Wu z Wanna One
- Jaehyun z NCT
- Rowoon z SF9
- T.O.P z BIGBANG
- Yang Yoseob z Highlight
- Daesung z BIGBANG
- Key z SHINee
- Lee Seung Hoon z WINNER
Źródło: (1)
Edytor: Grazia