Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla członków męskich grup!
Rankingi zostały ustalone poprzez analizę udziału konsumentów, relacji z mediami, interakcji i indeksów społeczności różnych grup idoli, przy użyciu dużych danych zebranych od 18 lutego do 18 marca.
V z BTS znalazł się na szczycie listy w tym miesiącu z 4 875 543 punktami, co oznacza 38,09% wzrost wyniku.
Najwyżej notowane frazy w jego analizie słów kluczowych to „Jinny’s Kitchen”, „Instagram” i „Christmas Tree”, a najwyżej notowane terminy pokrewne to „pojawiać się”, „grać aktywną rolę” i „uczestniczyć”. Analiza pozytywności-negatywności wykazała wynik 89,27% pozytywnych reakcji.
J-Hope z BTS zajął drugie miejsce po tym, jak odnotował ogromny wzrost o 141,42% od ostatniego miesiąca. Jego łączny wynik w marcu wyniósł 4 288 670.
Tymczasem Cha Eun Woo z ASTRO zajął trzecie miejsce z 4 250 124 punktami.
Kolejno na czwartej pozycji uplasował się Jimin z BTS, a na piątej Kang Daniel z Wanna One.
Sprawdźcie 30 najlepszych w tym miesiącu!
- V z BTS
- J-Hope z BTS
- Cha Eun Woo z ASTRO
- Jimin z BTS
- Kang Daniel z Wanna One
- Hwang Minhyun z NU’EST i Wanna One
- Baekhyun z EXO
- Song Mino z WINNER
- Park Ji Hoon z Wanna One
- G-Dragon z BIGBANG
- Taeyang z BIGBANG
- Suga z BTS
- RM z BTS
- Hoshi z SEVENTEEN
- Jungkook z BTS
- Key z SHINee
- DK z SEVENTEEN
- Kim Jae Hwan z Wanna One
- Juyeon z THE BOYZ
- Jin z BTS
- Kyuhyun z Super Junior
- Suho z EXO
- Mark z NCT
- Jaehyun z NCT
- Seungkwan z SEVENTEEN
- Minho z SHINee
- Ong Seong Wu z Wanna One
- Yeonjun z TXT
- Jungwoo z NCT
- Doyoung z NCT
Źródło: (1)
Moderator: Grazia
Edytor: ECHo