Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla idoli!
Rankingi zostały ustalone na podstawie analizy zasięgu medialnego piosenkarzy, udziału konsumentów, interakcji i wskaźników świadomości społeczności, przy użyciu dużych danych zebranych od 14 września do 14 pździernika.
Jungkook z BTS znalazł się na szczycie listy czwarty miesiąc z rzędu z 5 492 306 punktami, co oznacza wzrost wyniku o 27,06% od września.
Jimin z BTS zajął drugie miejsce ze wskaźnikiem reputacji marki na poziomie 4 572 219 i 45,61% wzrostem w porównaniu z zeszłym miesiącem.
Cha Eun Woo z ASTRO uplasował się na trzeciej pozycji z 4 488 627 punktami, po wzroście swojego wyniku o 62,47%.
Sprawdźcie pierwszą trzydziestkę tego miesiąca poniżej!
- Jungkook (BTS)
- Jimin (BTS)
- Cha Eun Woo (ASTRO)
- Kang Daniel (Wanna One)
- V (BTS)
- Hwang Minhyun (NU’EST i Wanna One)
- Ong Seong Wu (Wanna One)
- G-Dragon (BIGBANG)
- Jin (BTS)
- RM (BTS)
- Baekhyun (EXO)
- Kyuhyun (Super Junior)
- Suga (BTS)
- J-Hope (BTS)
- Rowoon (SF9)
- Kim Jae Hwan (Wanna One)
- Mark (NCT)
- Key (SHINee)
- Yoon Doojoon (Highlight)
- Jaehyun (NCT)
- Juyeon (THE BOYZ)
- Jeonghan (SEVENTEEN)
- Kim Heechul (Super Junior)
- Song Mino (Winner)
- Joshua (SEVENTEEN)
- Park Ji Hoon (Wanna One)
- Changsub (BTOB)
- Mingyu (SEVENTEEN)
- Yunho (TVXQ)
- Doyoung (NCT)
Źródło: (1)
Moderator: KM
Edytor: Koshi