Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla męskich grup idoli!
Rankingi zostały ustalone poprzez analizę udziału konsumentów, relacji z mediami, interakcji i indeksów społeczności różnych grup idoli, przy użyciu dużych danych zebranych od 11 stycznia do 11 lutego.
BTS znalazł się na szczycie listy po raz 57. z rzędu z indeksem reputacji marki wynoszącym 7 030 932 w lutym. Najwyżej notowane frazy w analizie słów kluczowych grupy to „film koncertowy„, „J-Hope” i „Billboard„, a najwyżej notowane terminy pokrewne to „wydać„, „przekroczyć” i „niewypał„. Analiza pozytywności-negatywności BTS ujawniła również wynik 80,73% pozytywnych reakcji.
SEVENTEEN awansowali na drugie miejsce w tym miesiącu z indeksem reputacji marki 4 382 675, oznaczając 21,91% wzrost ich wyniku od stycznia.
NCT zajęli trzecie miejsce z wynikiem 3 827 415. EXO wspięli się na czwarte miejsce z wynikiem 3 075 852, co oznacza wzrost o 9,62% od zeszłego miesiąca.
Na końcu uplasował się BIGBANG, który od stycznia zanotował 63,16% wzrost indeksu reputacji marki. Całkowity wynik grupy w lutym wyniósł 2 638 578.
Sprawdźcie 30 najlepszych w tym miesiącu!
- BTS
- SEVENTEEN
- NCT
- EXO
- BIGBANG
- TXT
- Super Junior
- THE BOYZ
- MONSTA X
- SHINee
- Stray Kids
- ASTRO
- BTOB
- ENHYPEN
- TREASURE
- WINNER
- INFINITE
- VIXX
- ONF
- PENTAGON
- ATEEZ
- SF9
- Highlight
- Wanna One
- VERIVERY
- 2PM
- TVXQ
- CRAVITY
- GOT7
- Block B
Źródło: 1
Moderator: Grazia
Edytor: Jovnnv