spot_img

Najnowsze newsy

Ranking reputacji marki męskich grup – luty

Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla męskich grup idoli!

Rankingi zostały ustalone poprzez analizę udziału konsumentów, relacji z mediami, interakcji i indeksów społeczności różnych grup idoli, przy użyciu dużych danych zebranych od 11 stycznia do 11 lutego.

BTS znalazł się na szczycie listy po raz 57. z rzędu z indeksem reputacji marki wynoszącym 7 030 932 w lutym. Najwyżej notowane frazy w analizie słów kluczowych grupy to „film koncertowy„, „J-Hope” i „Billboard„, a najwyżej notowane terminy pokrewne to „wydać„, „przekroczyć” i „niewypał„. Analiza pozytywności-negatywności BTS ujawniła również wynik 80,73% pozytywnych reakcji.

SEVENTEEN awansowali na drugie miejsce w tym miesiącu z indeksem reputacji marki 4 382 675, oznaczając 21,91% wzrost ich wyniku od stycznia.

NCT zajęli trzecie miejsce z wynikiem 3 827 415. EXO wspięli się na czwarte miejsce z wynikiem 3 075 852, co oznacza wzrost o 9,62% od zeszłego miesiąca.

Na końcu uplasował się BIGBANG, który od stycznia zanotował 63,16% wzrost indeksu reputacji marki. Całkowity wynik grupy w lutym wyniósł 2 638 578.

Sprawdźcie 30 najlepszych w tym miesiącu!

  1. BTS
  2. SEVENTEEN
  3. NCT
  4. EXO
  5. BIGBANG
  6. TXT
  7. Super Junior
  8. THE BOYZ
  9. MONSTA X
  10. SHINee
  11. Stray Kids
  12. ASTRO
  13. BTOB
  14. ENHYPEN
  15. TREASURE
  16. WINNER
  17. INFINITE
  18. VIXX
  19. ONF
  20. PENTAGON
  21. ATEEZ
  22. SF9
  23. Highlight
  24. Wanna One
  25. VERIVERY
  26. 2PM
  27. TVXQ
  28. CRAVITY
  29. GOT7
  30. Block B

Źródło: 1

Moderator: Grazia

Edytor: Jovnnv

Najnowsze newsy

Warte twojej uwagi