Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla debiutujących grup idoli!
Rankingi zostały ustalone poprzez analizę indeksów uczestnictwa konsumentów, relacji z mediami, interakcji i świadomości społeczności różnych debiutujących grup idoli, przy użyciu dużych danych zebranych od 11 kwietnia do 11 maja. W rankingu wzięto pod uwagę tylko idoli, którzy zadebiutowali w 2022 roku lub później.
NewJeans znalazły się na szczycie listy w tym miesiącu z indeksem reputacji marki wynoszącym 4 272 402. Najwyżej notowane frazy w analizie słów kluczowych to „Hype Boy”, „Ditto” i „Minji”, a najwyżej notowane terminy pokrewne to „rekord”, „wybrane” i „przekroczyć”. Analiza pozytywności-negatywności grupy ujawniła również wynik 86,92% pozytywnych reakcji.
Tymczasem LE SSERAFIM zajęły bliskie drugie miejsce z indeksem reputacji marki wynoszącym 4 102 431 za maj.
FIFTY FIFTY zajęły trzecie miejsce w rankingu z indeksem reputacji marki 2 856 729, a H1-KEY uplasowały się na czwartej pozycji z wynikiem 1 340 417.
Na koniec NMIXX zakończyły pierwszą piątkę z wynikiem 1 171 897.
Sprawdź pierwszą 30-tkę tego miesiąca poniżej
- NewJeans
- LE SSERAFIM
- FIFTY FIFTY
- H1-KEY
- NMIXX
- Kep1er
- mimiirose
- tripleS
- CSR
- CLASS:y
- TEMPEST
- xikers
- NINE.i
- ARTBEAT
- X:IN
- XODIAC
- YOUNITE
- TRENDZ
- AIMERS
- LIMELIGHT
- 8TURN
- Queenz Eye
- DIGNITY
- CMDM
- PRIMROSE
- IRRIS
- Daydream
- We;Na
- BLACK LEVEL
- ABLUE
Źródło: 1
Moderator: KM
Edytor: Koshi
X:IN💗