spot_img

Najnowsze newsy

Ranking reputacji marki rookie grup – maj

Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla debiutujących grup idoli!

Rankingi zostały ustalone poprzez analizę indeksów uczestnictwa konsumentów, relacji z mediami, interakcji i świadomości społeczności różnych debiutujących grup idoli, przy użyciu dużych danych zebranych od 11 kwietnia do 11 maja. W rankingu wzięto pod uwagę tylko idoli, którzy zadebiutowali w 2022 roku lub później.

NewJeans znalazły się na szczycie listy w tym miesiącu z indeksem reputacji marki wynoszącym 4 272 402. Najwyżej notowane frazy w analizie słów kluczowych to „Hype Boy”, „Ditto” i „Minji”, a najwyżej notowane terminy pokrewne to „rekord”, „wybrane” i „przekroczyć”. Analiza pozytywności-negatywności grupy ujawniła również wynik 86,92% pozytywnych reakcji.

Tymczasem LE SSERAFIM zajęły bliskie drugie miejsce z indeksem reputacji marki wynoszącym 4 102 431 za maj.

FIFTY FIFTY zajęły trzecie miejsce w rankingu z indeksem reputacji marki 2 856 729, a H1-KEY uplasowały się na czwartej pozycji z wynikiem 1 340 417.

Na koniec NMIXX zakończyły pierwszą piątkę z wynikiem 1 171 897.

Sprawdź pierwszą 30-tkę tego miesiąca poniżej

  1. NewJeans
  2. LE SSERAFIM
  3. FIFTY FIFTY
  4. H1-KEY
  5. NMIXX
  6. Kep1er
  7. mimiirose
  8. tripleS
  9. CSR
  10. CLASS:y
  11. TEMPEST
  12. xikers
  13. NINE.i
  14. ARTBEAT
  15. X:IN
  16. XODIAC
  17. YOUNITE
  18. TRENDZ
  19. AIMERS
  20. LIMELIGHT
  21. 8TURN
  22. Queenz Eye
  23. DIGNITY
  24. CMDM
  25. PRIMROSE
  26. IRRIS
  27. Daydream
  28. We;Na
  29. BLACK LEVEL
  30. ABLUE

Źródło: 1

Moderator: KM

Edytor: Koshi

Najnowsze newsy

Warte twojej uwagi