Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla grup dziewcząt!
Rankingi zostały ustalone poprzez analizę udziału konsumentów, zasięgu mediów, interakcji i indeksów społeczności różnych grup dziewcząt, przy użyciu dużych danych zebranych od 14 kwietnia do 14 maja.
BLACKPINK utrzymały swoje miejsce na szczycie listy w tym miesiącu z indeksem reputacji marki wynoszącym 6 734 798 w maju. Najwyżej notowane frazy w analizie słów kluczowych to „samolot”, „koncert” i „Rekord Guinnessa”, a najwyżej notowane terminy pokrewne to „zarejestrowany”, „wydać” i „przekroczyć”. Analiza pozytywności-negatywności grupy ujawniła również wynik 91,98% pozytywnych reakcji.
IVE zajęły drugie miejsce w rankingu z indeksem reputacji marki wynoszącym 5 952 401, co oznacza wzrost o 81,31% od kwietnia.
Na trzecim miejscu uplasowały się NewJeans z indeksem reputacji marki wynoszącym w maju 4 823 782.
LE SSERAFIM znalazły się na czwartym miejscu z indeksem reputacji marki wynoszącym 4 327 928, co oznacza wzrost o 108,67% od zeszłego miesiąca.
Na końcu top 5 są aespa z indeksem reputacji marki 3 202 140, co oznacza wzrost o 62,74% od kwietnia.
Sprawdźcie poniżej top 30 tego miesiąca!
- BLACKPINK
- IVE
- NewJeans
- LE SSERAFIM
- aespa
- TWICE
- (G)I-DLE
- Apink
- NMIXX
- Oh My Girl
- Girls’ Generation
- Red Velvet
- cignature
- H1-KEY
- MAMAMOO
- WJSN
- fromis_9
- Girl’s Day
- Kep1er
- STAYC
- Dreamcatcher
- Billlie
- EXID
- ITZY
- LABOUM
- LOONA
- woo!ah!
- APRIL
- mimiirose
- DreamNote
Źródło: 1
Moderator: KM
Edytor: Koshi