Koreański Instytut Badań Biznesowych ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marek dla grup żeńskich!
Rankingi zostały ustalone na podstawie analizy udziału konsumentów, relacji w mediach, interakcji i indeksów społeczności różnych grup dziewcząt, przy użyciu dużych danych zebranych od 12 grudnia 2024 r. do 12 stycznia 2025 r.
BLACKPINK utrzymały się w tym miesiącu na szczycie listy z indeksem reputacji marki wynoszącym 10 162 333.
aespa również utrzymały się na drugim miejscu z indeksem reputacji marki wynoszącym 6 400 635, co oznacza wzrost wyniku o 39,90 procent od zeszłego miesiąca.
IVE również utrzymały swoją pozycję na trzecim miejscu z indeksem reputacji marki wynoszącym 5 748 658, co oznacza wzrost wyniku o 47,43 procent od grudnia.
(G)I-DLE wskoczyły na czwarte miejsce, odnotowując 91,04-procentowy wzrost indeksu reputacji marki, co dało im łączny wynik 4 608 522 w styczniu.
Wreszcie, TWICE zamknęły pierwszą piątkę z indeksem reputacji marki wynoszącym 4 015 031, co oznacza 33,67-procentowy wzrost ich wyniku od grudnia.
Poniżej znajduje się lista 30 najlepszych w tym miesiącu!
- BLACKPINK
- aespa
- IVE
- (G)I-DLE
- TWICE
- LE SSERAFIM
- OH MY GIRL
- Red Velvet
- BABYMONSTER
- NMIXX
- Apink
- izna
- STAYC
- H1-KEY
- ILLIT
- MAMAMOO
- FIFTY FIFTY
- Dreamcatcher
- WJSN
- Girl’s Day
- tripleS
- ITZY
- Kep1er
- cignature
- KISS OF LIFE
- KATSEYE
- VIVIZ
- LOONA
- woo!ah!
- Candy Shop
Źródło: 1
Edytor: tamka