spot_img

Najnowsze newsy

Sukces Jessiki Jung jako dyrektorki kreatywnej w Blanc & Eclare

Stając się jedną z pierwszych K-popowych idoli, którzy w 2014 roku stworzyli markę, Jessica Jung i jej marka Blanc & Eclare przeszli długą drogę. A jako dyrektor kreatywny fani podkreślają, jak wiele sukcesów marka zawdzięcza Jessice.

Fani chwalą idolkę za jej wysiłki. Przejście od bycia idolką do przedsiębiorcy to znacząca zmiana. Nie tylko to pochwalają jej sympatycy, ale również podjęcie kroku, jakim było rozpoczęcie własnego biznesu osiągającego sukces jest przez wielu uznawane za akt wytrwałości i odwagi.

Założona w 2014 roku marka początkowo zaczynała od linii okularów. Teraz marka sprzedaje różne rzeczy, począwszy od ubrań po akcesoria.

Ubrania, które sprzedają są w dużej mierze oparte na osobistym stylu Jessiki. Projekty są proste, ale klasyczne. W każdym artykule odzieżowym odzwierciedla się osobowość byłej idolki. Jessica sama ujawniła, że duża część jej mody jest inspirowana przez jej matkę.

Marka cieszy się popularnością od momentu jej wprowadzenia na rynek. Na początku kupowali ją głównie fani Jessiki, ale wkrótce szykowne wzory przyciągnęły wielu innych klientów. Marka stała się nawet podstawą w przemyśle K-popowym.

Wielu idoli nosiło ubrania od Blanc & Eclare, począwszy od drugiej do czwartej generacji. Wygląda na to, że styliści przeglądają katalog Blanc & Eclare. Wiele znanych gwiazd, takich jak IU, Jisoo z BLACKPINK, Soyeon z (G)-Idle i Suzy zostało zauważonych w ubraniach tej marki.

Zaskakujące dla fanów jest to, że wielu artystów z SM również zostało zauważonych noszących Blanc & Eclare. Yeri i Irene z Red Velvet, a ostatnio także Karina z aespa były widziane w ubraniach tej marki. W 2014 roku Jessica była jeszcze częścią Girls’ Generation. Podano, że powodem jej odejścia z grupy były konflikty harmonogramu z marką. Jednak widząc, że tak wielu innych artystów z SM swobodnie nosi markę Jessiki, fani zastanawiają się, czy nie doszło do jakiegoś innego wewnętrznego konfliktu.

Marka również rozwija się w szybkim tempie. W 2021 roku Jessica otworzyła swój pierwszy flagowy sklep w Seulu. Uruchomiła również restaurację o nazwie Clareau na drugim piętrze swojego sklepu. Szybko stało się to kolejnym hotspotem dla fanów i celebrytów, a w ciągu kilku dni od uruchomienia, zarówno fani, jak i idole odwiedzali sklep i restaurację. Odwiedzający restaurację goście nie szczędzili komplementów.

Jessica wypuściła kilka nowych kolekcji w ciągu 2022 roku. Wszystkie zostały pozytywnie przyjęte, a niektóre egzemplarze zostały nawet wyprzedane w ciągu kilku dni.

W 2022 roku Jessica weszła na kolejny poziom dla swojej marki, otwierając 3 nowe sklepy w ciągu 3 miesięcy w Chinach. Marka jest już sprzedawana w ponad 60 sklepach na całym świecie. Jessica ma również plany dalszego rozwoju swojej działalności i otwarcia kilku kolejnych oddziałów w różnych lokalizacjach. Fani komentowali, jak duży musi być popyt na jej produkty, ponieważ otwarcie wielu punktów sprzedaży dla sklepu nie jest łatwym wyczynem, który może osiągnąć każda marka. Chińscy fani i internauci komentowali, jak trudno jest otworzyć sklep, zwłaszcza w takim miejscu jak Szanghaj, a Jessica wydawała się robić to z łatwością.

Z pewnością fani ustawili się przed sklepami w dniu premiery. Wielu czekało w kolejce przez wiele godzin, aby tylko wejść do sklepu.

Biorąc to wszystko pod uwagę stwierdzenie, że marka odnosi sukcesy nie byłoby zaskakujące.


Źródło: 1

Moderator: MiTien

Edytor: Jovnnv

Najnowsze newsy

Warte twojej uwagi