NCT 127 posiada na swoim koncie już kilka albumów, które sprzedały się w bardzo dużych ilościach. Ich 3 album studyjny „Sticker” przekroczył 2,4 miliony sprzedanych kopii, a „2 Baddies” sprzedało się w nakładzie 1,5 miliona sztuk tylko w pierwszym tygodniu. Jednak najnowsze dane co do sprzedaży „Fast Check„ nie tylko nie są aż tak spektakularne jak wcześniejsze wydania, ale wręcz powoduje niedowierzanie i wprawia w osłupienie wszystkich fanów tego unitu NCT.
„Fast Check” w pierwszym dniu sprzedał się tylko w nakładzie 256 800 kopii, co w porównianiu z ponad 760 000 kopii dla „Sticker” czy ponad 500 000 kopiami dla „2 Baddies” nie należy do zadowalających wyników. Niestety w kolejnych dniach zostało sprzedane 6 746 sztuk i 15 226 sztuk. Zatem w pierwsze trzy dni sprzedało się tylko 278 775 albumów.
Wiele osób uważa, że powodem tak niskiej sprzedaży są problemy stockowe SM Entertainment. Fani z różnych części świata nie mogli nawet znaleźć albumów w sklepach, co może tylko potwierdzać te spekulacje.
Z powodu narastającego niezadowolenia, internauci zauważyli też problemy z promocją „Fact Check” w popularnych programach muzycznych. NCT 127 nie wystąpi ze swoim nowym utworem w pierwszym tygodniu comebacku ani w Inkingayo ani w M COUNTDOWN. Fanów też zastanawia informacja, że album jest wyprzedany, która się pojawiła na wielu stronach już po pierwszych godzin przedsprzedaży.
Nie jest to pierwszy raz, kiedy SM Entertainment ma problemy logistyczne przy comebacku grupy. W zeszłym roku agencja musiała wydać specjalne oświadczenie z powodu braku nakładu jednej z wersji albumu grupy Red Velvet.
Wielu fanów wciąż ma nadzieję, że agencja szybko naprawi problem i uda się jeszcze poprawić wyniki sprzedażowe „Fast Check” w najbliższych dniach.
Źródło: (1)
Moderator: MiTien
Edytor: ECHo