spot_img

Najnowsze newsy

NCT tracą obserwujących w wyniku współpracy z Starbucks

Na początku tego miesiąca ogłoszono, że NCT będą współpracować ze Starbucksem. W ramach współpracy wypuszczono specjalną linię gadżetów.

Fani szybko zareagowali na tę wiadomość ze względu na trwający bojkot Starbucksa na rzecz Palestyny. Starbucks początkowo nie znajdował się na oficjalnej liście firm bojkotowanych, ale aktualnie jest uznawany jako przedsięwzięcie oddolne.

Ostatecznie doprowadziło to do bojkotu współpracy przez fanów. Jednak bojkot rozprzestrzenił się również na sprawy poza współpracą.

Podczas całkowitego bojkotu fani często protestują, unikając słuchania muzyki grupy na legalnych platformach i przestając obserwować artystów. Można zauważyć, że to drugie miało miejsce, patrząc na oficjalne konta grupowe NCT na platformie X i Instagramie.

@NCT/Instagram

Według Social Blade każde z kont grupy odnotowało znaczny spadek liczby obserwujących. Przy czym konto grupy na Instagramie odniosło największą stratę – 674 370 obserwujących w ciągu ostatnich 30 dni – z czego większość miała miejsce od 29 maja. Konta NCT 127, NCT DREAM i WayV na Instagramie straciły odpowiednio 629 760, 633 210 i 455 340 osób w tym samym okresie 30 dni.

© SocialBlade

Dotknęło to nie tylko konta grupowe, ale także konta indywidualne członków odnotowały straty wśród obserwujących.

Począwszy od 29 maja Taeyong, który wypowiadał się przeciwko współpracy, stracił prawie 680 tys. obserwujących, podczas gdy Mark odnotował spadek o ponad 988 tys.

Oznacza to, że jako grupa stracili ponad 8 milionów obserwujących, co można uznać za sukces bojkotujących.


Źródło: (1)

Moderator: KM

Edytor: ECHo

Najnowsze newsy

Warte twojej uwagi