Koreański Instytut Badań nad Biznesem ujawnił w tym miesiącu rankingi reputacji marki dla męskich grup idoli!
Rankingi zostały ustalone poprzez analizę udziału konsumentów, zasięgu mediów, interakcji i indeksów społeczności różnych grup chłopięcych, przy użyciu big data zebranych od 13 kwietnia do 13 maja.
BTS pozostał nieprzerwane pięć lat na szczycie listy, zajmując pierwsze miejsce przez 60. miesiąc z rzędu z indeksem reputacji marki wynoszącym 9 949 491. Grupa odnotowała również wzrost wyniku o 5,32% w porównaniu z ubiegłym miesiącem.
SEVENTEEN utrzymali się na drugim miejscu z indeksem reputacji marki wynoszącym 5 045 808, co oznacza wzrost o 73,14% od kwietnia.
EXO również utrzymali swoją pozycję na trzecim miejscu z indeksem reputacji marki 2 800 840, oznaczającym 19,98% wzrost wyniku od zeszłego miesiąca.
NCT zajęło czwarte miejsce z indeksem reputacji marki 2 698 772, co oznacza wzrost o 32,76% od kwietnia.
BTOB zajęli piąte miejsce z indeksem reputacji marki wynoszącym 2 136 822, co oznacza wzrost o 7,95% od kwietnia.
Sprawdź pierwszą trzydziestkę tego miesiąca poniżej!
- BTS
- SEVENTEEN
- EXO
- NCT
- BTOB
- SHINee
- BIGBANG
- MONSTA X
- INFINITE
- THE BOYZ
- Stray Kids
- VIXX
- ASTRO
- TXT
- Super Junior
- ENHYPEN
- Wanna One
- PENTAGON
- Teen Top
- WINNER
- ATEEZ
- Highlight
- 2PM
- TVXQ
- TEMPEST
- TREASURE
- GOT7
- VICTON
- ONEUS
- SF9
Źródło: 1
Moderator: KM
Edytor: Koshi